Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Загорка" възложи изработването на рекламните си концепции на агенция Nitram

Компанията насочва своята комуникация към българското
Компанията насочва своята комуникация към българското

Българският бирен бранд „Загорка" възложи ангажиментите си по рекламното обслужване на марката на рекламна агенция Nitram в търсене на нов подход и нова комуникационна кампания, различни от правените до момента.

„Загорка" е най-иновативната българска марка бира и е стратегически бранд за пивоварна ЗАГОРКА АД. Кампаниите на „Загорка" се отличават с креативност и послания, които остават не само в ежедневния език на хората, но и печелят множество награди в конкурси за реклама.

Новата кампания „Доброто тук", зад която стои Nitram, показва стремежът и тенденцията на „Загорка" да се обърне към българското. Едновременно с това марката изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство. Любителите на "Загорка" ще й се наслаждават в бутилка с нова форма и с лого на български език, наподобяващо един от първите графични знаци на бранда, но с нов, съвременен щрих.

„В съзнанието ни тези две думи „доброто" и „тук" съществуват и функционират трудно заедно и това не е наша национална черта, а неизменна част от човешката природа. Затова и често се случва да преувеличаваме малкото лошо, а да не съзираме важността на малкото добро. С новата кампанията целим да обърнем това разбиране и да подкрепим българското. И когато сме разпознали истинското българско добро, „Загорка" да добави онази хармония, която да ни кара не само да се почувстваме горди, а в ежедневен комфорт с него." - сподели Елица Иванова, Маркетинг Мениджър „ЗАГОРКА" АД.

В продължение на 4 години, креативен партньор на „Загорка" бе Saatchi & Saatchi, на чиито усилия се дължат последните постижения на бранда, както и наградата златно Effie за кампанията на Загорка Ретро.

Николай Тинков, старши бранд Мениджър „ЗАГОРКА" АД: „Работата ни със Saatchi & Saatchi беше едно пътуване, което извървяхме заедно. Благодарен съм на екипа на агенцията за грижата към марката.

 

Най-четените