Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Фотогалерия: Renault MEGANE R.S. - това вече е спортна кола!

Зрелищно представяне на новия модел MEGANE R.S. Снимка: Webcafe
Зрелищно представяне на новия модел MEGANE R.S.
Фотогалерия: Renault MEGANE R.S. - това вече е спортна кола! Снимка: Webcafe
Фотогалерия: Renault MEGANE R.S. - това вече е спортна кола! Снимка: Webcafe
Фотогалерия: Renault MEGANE R.S. - това вече е спортна кола! Снимка: Webcafe
Фотогалерия: Renault MEGANE R.S. - това вече е спортна кола! Снимка: Webcafe
Фотогалерия: Renault MEGANE R.S. - това вече е спортна кола! Снимка: Webcafe
Фотогалерия: Renault MEGANE R.S. - това вече е спортна кола! Снимка: Webcafe
Фотогалерия: Renault MEGANE R.S. - това вече е спортна кола! Снимка: Webcafe
Фотогалерия: Renault MEGANE R.S. - това вече е спортна кола! Снимка: Webcafe
Фотогалерия: Renault MEGANE R.S. - това вече е спортна кола! Снимка: Webcafe

Renault представи MEGANE R.S. по 3D симулирана писта в Кино-център Бояна. Най-спортният автомобил на марката беше управляван от префисионален пилот, а събитието бе гледано от над 500 зрители в реално време в социалните мрежи и на сайта на марката.

Renault MEGANE R.S. олицетворява колаборацията между екипите на Formula 1 и Renault Sport Cars.

Това е и първият сериен автомобил, който използва новата емблема на Renault Sport.

Възможностите за шаси са две - Sport или Cup. Подходящо за ежедневно използване e Sport, което позволява да се съчетае динамичния стил на шофиране с комфорта.

Cup е по-твърдото от двата вида шаси, тъй като е базирано на пистово поведение.

Вдъхновен от света на моторните спортове, новото Renault MEGANE R.S. е оборудвано с по-широка предна и задна броня, спортни прагове и функционален заден дифузьор, както и централно разположен ауспух.

Аеродинамична броня отпред насочва въздушния поток, задейства топлообменниците и охлажда двигателя.

В задната част на автомобила освен двойния централен ауспух, са добавени странични въздушни отвори на бронята с цел насочване на въздушните потоци и преработен спойлер за балансиране на поведението на пътя.

За първи път в този сегмент автомобили е добавена технологията 4CONTROL, която позволява едновременно завиване на четирите колела.

Тя дава и възможност за по-голяма гъвкавост в остри завои и изключителна стабилност във високоскоростни виражи.

Със спортното арматурно табло, алуминиевите педали, седалките с интегрирани подглавници за допълнителна опора и волана с пера, както и интериорният дизайн, който е решен в червено и черно, новото Renault MEGANE R.S. пренася водача в света на високите скорости.

Като препратка към автомобилните състезания са и изцяло светодиодни фарове R.S. Vision във формата на кариран флаг, а допълнителните фарове имат четири функции: фарове за мъгла, осветяване на пътя в завой, габаритни и дълги светлини.

Новото Renault MEGANE R.S. се предлага с 1,8-литров турбо бензинов двигател с директно впръскване на горивото, разработен в тясно сътрудничество с инженерите на Renault Sport.

Двигателя разполага с мощност от 280 к.с. и максимален въртящ момент от 390 Нм. Клиентите могат да избират между две скоростни кутии - механична 6-степенна и автоматична 6-степенна с двоен съединител, при която на разположение на водача са и пера на волана за смяна на предавките.

Мултимедийната система R-LINK 2 позволява лесно и бързо използване на всички функции на автомобила - радио, навигация и други, включително и свързване с R-LINK Store, където могат да бъдат открити приложения, създадени специално за използване в автомобила като R.S. Monitor, който показва резултатите в реално време на екрана на системата.

Разширената версия на приложението ще позволява запис и анализ на пътуванията, както и споделянето им в социалните мрежи.

Безопасността по време на шофиране е осигурена чрез адаптивния круиз контрол, системата за активен спирачен асистент, предупреждението за пресичане на осевата линия и системата за разпознаване на пътни знаци.

 

Най-четените