Колкото и добър да е продуктът ти, ако не уцелиш времето, възможността за успех е минимална. Затова таймингът е толкова важен, затова и една прозрачна бутилка стана хит в социалните мрежи сега.
Кристиано Ронадло и няколко други големи имена вдигнаха мимолетен бунт срещу бутилките с "Кока-Кола" и бира на пресконференциите на Евро 2020, но след като бяха заплашени с глоби, всичко си дойде на мястото.
Португалската суперзвезда даде първи тон за тази "война" срещу част от най-мощните спонсори на Европейското първенство, отмествайки бутилки с кола от масата за пресконференции, призовавайки журналистите в залата да пият вода.
Това му действие доведе до спад в цената на акциите на "Кока-Кола" с около четири милиарда долара, но в същото време от IKEA се възползваха от отдалата им се възможност и пуснаха прозрачна бутилка за вода с марката "Кристиано".
"Пийте вода периодично", написаха от канадския клон на мебелния бранд, рекламирайки бутилката си за "многократно използване, но само за вода", според етикета.