Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Опаковката, а не съдържанието

Пазарските чанти, които бихте носили, независимо какво има вътре
И български фирми прилагат креативната идея.
Вместо куфар
Да се разходим
Човек е това, което яде. Или което иска другите да мислят, че яде...

Опаковката е важна. Поне когато продаваш продукти. Не става дума само да пробуташ на клиента някаква стока и да го отпратиш. Въпросът е как да го убедиш да дойде отново. Изненадващо или не, пазарската торбичка може да свърши тази работа, особено ако не е просто найлоново пликче, а чанта с уникален дизайн.

Идеята е добра и за рекламиране на бизнеса - все пак на улицата винаги се забелязва шантавата чанта, която някой е помъкнал от магазина към вкъщи. Защо търговците да не се възползват, добавяйки името на фирмата си към изображението?

Освен това, ако найлоновото пликче е удобно за изхвърлянето на боклук, то тези пазарски чанти са подходящи за многократна употреба и със сигурност човек няма да се срамува да ги разнася наоколо.

А ако някои от примерите в галерията са просто експерименти на различни дизайнери, то други наистина са пуснати на пазара.

 

Най-четените