Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Вертикалната диета на "Носорога" Стан Ефърдинг

На 50 години мускулестият милионер е гладен за още успехи

Стан Ефърдинг, по прякор "Носорога", е майстор на мускулната маса и маркетинга. Той обича да представя себе си едновременно като успешен бизнесмен и "най-силния културист в света".

Стан винаги е обичал тежестите и още като хилав юноша от Орегон живее с идеята да стане професионален бодибилдър и заедно с това да поставя рекорди в трите движения на силовия трибой – лежанка, клек и мъртва тяга.

Но стратегията му в началото не е особено успешна и той оставя зад големия си, но недостатъчно широк, гръб спортните цели, за да се посвети на правенето на пари.

Стан развива няколко успешни бизнеса с имоти и успява да си достави дълго търсения финансов комфорт. Вече като милионер с огромна къща и семейство, Ефърдинг се завръща към своята голяма страст – желязото и мускулите.

Без ограничения в бюджета за подготовка той трансформира себе си в релефно и анаболно животно, за да спечели мечтаната професионална бодибилдинг карта на 42-годишна възраст.

Гладен за още постижения, Стан превключва на трибойска вълна и няколко месеца след като е излязъл на сцена с едва някоко процента подкожна мазнина, прави свирепа силова подготовка, качка качествена маса и прави няколко изумителни вдигания - 387,5 килограма клек, 275 килограма от лежанка и 380 килограма мъртва тяга без екипировка.

Общият му трибойски резултат е над един тон. С тези подвизи на колана той се титулува "Най-силният професионален билдър на планетата".

Така след първоначалния си провал в желязната игра, Стан става звезда, след като прехвърля 40-те.

Той е ловък търговец и маркетинг маестро. След като е продал имоти за десетки милиони долари, Ефърдинг превръща собственото си тяло в продукт. Гранитната мускулатура на гърдите, чудовищния широк и дълбок гръб, опасаните с вени ръце, изрязаната като от камък преса, обемните делтоиди стават рекламен носител на модна линия спортни дрехи.

Бруталната сила в залата му осигурява корици на списания, интервюта в спортната преса и участия на семинари.

Но и това не е достатъчно. Ефърдинг разработва специален съд за държане на няколко фитнес шейкъра, нарича го The Cooler и успява да го пласира в ефирното време на бизнес риалити шоуто The Shark Tank. Представянето на Стан в предаването става вайръл, а поръчките за продукта му се увеличават драстично.

Масивниият мъж разработва и YouTube канал, където развива своята философия за живота и мускулите като едновременно с това рекламира всичките си фитнес бизнес начинания.

Той е един от най-добрите оратори в спортния свят и може да говори дълго, правилно, подредено и с детайли, без да ползва сценарий.

Днес мускулестият маркетинг милионер е на 50 години и няма никакво намерение се оттеглия от желязната игра. Свалил е доста от личното си тегло, което някога е било над 130 килограма и сега се фокусира върху здравословното поддържане на солидна маса и свирепа сила.

Намалил е стероидите драстично, минал е на терапия с тестотсерон, но с усмивка си признава, че прави по някой и друг анаболен цикъл ако изскочи фотосесия.

Но в основата неговата философия си остава храненето. Ефърдинг е изчел милиони думи спортна литература и медицински журнали, редовно експериментира, но си остава ярък привърженик на основите – месо и ориз. Той наистина обича стека. Колкото повече – толкова по-добре.

Произвежда противоречия с позицията си за холестерола, която е изцяло срещу хранителния консенсус, но привежда в своя защита успешните истории на десетките спортисти, които е подготвял. Той със сигурност стимулира колосално количество критики и е сред архивраговете на веган обществото.

Тук Стан отново използва себе си за рекламно тяло и лабораторен плъх като всеки месец си прави детайлни изследвания и кръвна картина.

Ефърдинг дестилира огромното количество информация, която е попил през годините в най-новия си продукт - "Вертикалната диета". Стан продава пълната програма за 100 долара на сайта си, а в профила си в Instagram документира успешните трансформации на своите клиенти.

"Вертикалната диета" не е някакъв екзотичен хранителен протокол. Ефърдинг разчита на основите и целта му е да подобри храносмилателните функции на организма, за да може той да поема още от избраните храни и те да отиват директно и само за възстановяване и изграждане на мускулите.

Тази диета е директано маркетирана за здраво спортуващи хора от всякакъв пол, цвят, сексуална ориентация и социален статус.

Носещите колони са месото, оризът и яйцата. Традиционен ден в началото на вертикалната диета включва четири хранения. Ефърдинг препоръчва стек за протеин и ориз за въглехидрати.

Идеята е да се ограничи избора от храни и да се предизвика повече глад. Дизайнът на диетата изисква след една седмица да се появи желанието за добавяне на още една порция. После още една.

Това, разбира се, няма как да стане, ако не се тренира наистина тежко. Философията на Стан е, че ако един трениращ човек иска да подобри своята форма, то той трябва да увеличи обема на своята активност, а не да редуцира калориите. А постепенното увеличаване на храненията заляга в основата на "Вертикалната диета" и информира нейното заглавие.

Сред храните фаворити на Стан са още морковите, портокалите, чушките и сладките картофи. Врагове на "вертикалната" му идеология са растителните мазнини, захарта и зърнените култури. Ефърдинг отрича и кафето заради неговите дехидратиращи функции и ролята му при адреналиновата умора.

Ефърдинг много добре вижда, че фитнес индустрията прелива от различни диети, а клиенти има за всевъзможни програми.

Но неговият ъгъл е нишовата аудитория. Сравнително малка, но силно мотивирана и финансово уредена част от населението. Тежко трениращи хора, които искат резултати, имат изградена база и са готови да инвестират в нещо като "Вертикалната диета".

Стан Ефърдинг знае как да рекламира своя продукт и въпреки критиките програмата му се продава. Маркетинг уменията са възможно най-важния инструмент за навигация в огромния свят на хранителната индустрия и диетичните трендове.

Е, със сигурност помага и когато зад маркетинга стои масивна машина от мускули с прякор "Носорога".

 

Най-четените