Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Как пораснаха драконите в "Game of Thrones"

Приближава датата, на която ще се завърне сериалът Game of Thrones, а с това непрекъснато се появяват спекулации за съдбата на Джон Сноу, Денерис, Аря Старк и другите герои на култовата сага.

Не само живота на героите в света на Вестерос обаче е важен. Интересно е да си поговорим и за драконите.

Дрогон, Регал и Визерион (който в последния, седми сезон, стана част от армията на мъртвите), ще имат ключова роля в новите епизоди.

Едва ли и Денерис обаче познава децата си по-добре от Свен Мартин, който ръководи звеното за визуални ефекти във Франкфурт, където компанията Pixomondo анимира драконите от сериала.

Мартин е работил още по "Игрите на глада", "Стар Трек: Пропадане в мрака" и "Супер 8", а "Game of Thrones" му носи две награди "Еми". Той обаче не работи сам - екипът му включва между 30 и 40 художници. Ако добавим и хората, които работят по създаването на замъци, кораби и други елементи от вселената на сериала, стигаме до около 300 художници.

Мартин сякаш цял живот се е готвил за това да "тренира" дракони. Филмът, с който се дипломира, е за баща дракон, който обучава своя син. "За късометражния филм бях направил голямо проучване за всички видове митологични дракони, затова бях добре подготвен", казва той в интервю за CNet.

Въпреки че на екран драконите изглеждат доста реални, те са изцяло компютърно-генерирани изображения. В епизодите не са използвани кукли, но понякога са подготвяни допълнителни елементи - например, когато актрисата Емилия Кларк, в ролята на Денерис, е трябвало да "язди" драконите си са ползвани стиропорени платформи.

Мартин разказва, че онова, което прави драконите на Денерис специални, е, че са създадени да изглеждат като реални живи създания, което кара публиката да се свързва с тях по сходен начин, по който с домашни любимци.

През цялото време Свен Мартин и екипът му искат да направят драконите максимално реалистични, затова започват със скелет, мускулатура, мазнини и кожа.

После, когато драконите политат, художниците започват да работят по модели на птици, а това им помага да намерят подходяща пропорция на телата на митичните създания. За цветовете вдъхновение са окраските на жаби и гепарди - всеки елемент от драконите има своя основа в живата природа.

В седми сезон Визерион се превръща в леден дракон и това изисква промени в дизайна. Външният му вид е създаден по първоначалния модел, но с добавяне на набръчканата кожа и леден поглед на Нощния крал.

Докато говори за работата си по драконите, Свен Мартин не разкрива подробности за това какво ще се случи с тях във финала на сериала.

Междувременно стана ясно каква ще е дължината на първите два епизода от новия сезон.

Обратно на предварителните очаквания, те няма да са по-дълги от час: първи епизод от сезон 8 ще бъде 54 минути, а втори - 58 минути. Последният сезон на култовото шоу ще е по-кратък - само 6 епизода, заради което феновете очакваха те да бъдат с по-голяма дължина.

"Game of Thrones" се завръща на 15 април по HBO.

 

Най-четените