Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Двойна доза: Близнаците, които печелят

Снимка на две момичета винаги ще се отличава повече, когато изглеждат по-сходни. А ако на снимката имате близначки-бодибилдърки в идентично облекло, допълнена с мотивационно послание, това е готов бизнес-модел.

Снимка: Instagram
Снимка на две момичета винаги ще се отличава повече, когато изглеждат по-сходни. А ако на снимката имате близначки-бодибилдърки в идентично облекло, допълнена с мотивационно послание, това е готов бизнес-модел.

Социалните медии са пренаселено място за блогърите, опитващи се да спечелят пари от броя на последователите си. Но има едно избрано малцинство, за което „да се отличиш от останалите", означава да изглеждаш абсолютно еднакъв. Какви са тайните зад бранда #twinning?

Две лица са по-добре от едно

Клеър и Лора Джопсън (31 г.) са автори на блога Twins That Travel (Близначките, които пътуват). Не можете да ги определите като типичните туристически „инфлуенсъри". Като начало, и двете мразят да летят със самолет. Мразят и да пътуват. Блогът им се основава на странната илюзия за уверените пътешественички, която постепенно се превръща в реалност.

Сестрите започват да поддържат блога си през лятото на 2014 г. Първоначално не се появяват в постовете си в социалните медии, които тогава включват предимно живописни пейзажни фотографии.

По-късно един от приятелите им предлага смяна на фокуса - към самите тях. И тогава нещата се променят. След като започват да изтъкват факта, че са близначки, става доста по-лесно да се утвърдят сред читателите.

След четири години, хиляди километри в пътувания и хиляди последователи, сега сестрите си изкарват прехраната изцяло с писане, като имат впечатляваща колекция от награди.

"Опитвахме се да живеем отделени една от друга през целия си живот. Смятахме, че да изглеждаме еднакви, е глупаво. Сега осъзнаваме, че това е нещо чудесно," казва Лора.

Двете още се чувстват неловко, ако са облечени в еднакви дрехи. Брандовете обаче го харесват заради възможността да се заиграват с аспекта на близнаците и „двойните" неща - двойна почивка, градове-близнаци, лесни уловки и маркетингови трикове.

Да работиш заедно с близнака си, нещо като „странен брак", коментират те.

"Можем да се скараме, но 15 минути по-късно продължаваме оттам, където сме спрели. Няма филтър. Като близначки ние сме свързани една с друга. Трябва да се сдобрим и да вървим напред", казва Клеър.

Снимка на две момичета винаги ще се отличава повече, когато изглеждат по-сходни. А ако на снимката имате близначки-бодибилдърки в идентично облекло, допълнена с мотивационно послание, това е готов бизнес-модел.

Джени и Луси Уест са състезателки по бодибилдинг, които преди три години започват да споделят фитнес-живота си онлайн. Профилът им в Instagram бързо е разпознат от мениджър на компания, който е готов да ги спонсорира. Година по-късно Луси се отдава само на работата си в социалната мрежа, а в момента последователите на двете сестри са над 300 000 души.

Фактът, че Джени и Луси са близначки, определено им помага да бъдат забелязани. Двете момичета винаги са тренирали заедно, а когато Джени се включва в първото си бодибилдинг състезание през 2014 г., Луси решава да последва примера й.

Сега това е част от работата им - да показват забавните страни на сестринството си. Те признават, че понякога спорят повече от обичайните бизнес-партньори, но са способни и по-бързо да си оправят отношенията.

Близнаците Алберти (т.нар. „италиански жребци от Манчестър") дебютират по телевизионните екрани в първия сезон на реалити шоуто Love Island. С тази популярност двамата пускат свой YouTube канал и блог за рецепти и хранене, като привличат около 280 000 последователи в Instagram.

"Различни сме от обичайните готвачи. Изглеждаме много добре и хората са очаровани от това, че сме близнаци. Искаме да превърнем готвенето в нещо забавно и секси", казва 33-годишният Тони.

Рядко ще ги видите поотделно - родени са като близнаци и искат да се възползват максимално от това в своя полза. В момента получават четирицифрени суми за рекламни постове, а брандовете охотно плащат, за да ползват образа на огледално идентичните близнаци-готвачи.

Братята живеят заедно през последните 10 години, като се шегуват, че ще останат така, докато не срещнат двойка близначки, за които да се оженят.

Най-добри приятели и най-страшни врагове

Лоан и Джордан Колиър, родени в Бромли в югоизточен Лондон, са диджеи, модели и блогъри зад бранда The Collyer Twins.

Започват съвместен лайфстайл блог като страничен проект по време на следването в университета. В онлайн общността, където животът през фотографски филтри изобилства, "близнаците" жънат успехи.

С постоянно публикуване на снимки двете постепенно започват да печелят пари, а към средата на 2016 вече си изкарват прехраната изцяло чрез блога.

"Имахме огромен късмет. След като напуснахме постоянната си работа, намерихме мениджмънт, който ни изстреля на съвсем ново ниво", казва 28-годишната Джордан.

Двете сега пътуват по света и работят с брандове като Hunter и Asos, като правят всичко по силите си техните последователи да не пропуснат и миг от живота им.

Модните брандове искат двете да присъстват заедно в кадъра - може да носят еднакви неща, но да ги стилизират по различен начин.

Работата им като DJ-и идва като допълнителна "бизнес-възможност": "Няма толкова много жени диджеи, още по-малко близначки."

Но не всичко е бизнес. Джордан обожава факта, че има близначка.

Двете харесват едни и същи неща, сходни са в поведението си, довършват взаимно изреченията си. Прекарват всеки ден заедно, което понякога може да е доста напрягащо, но успяват да се справят „като най-добри приятелки и най-големи врагове".

Тайната на техния успех?

"Имаме добра визия и добре изтъкваме факта, че сме близначки. Знаем, че това е уникалното ни предложение на толкова пренаситения пазар", казват те.

Това е силата на близнаците.

 

 

Най-четените