Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Работата като удоволствие, хобито като извор на вдъхновение

Работата като удоволствие, хобито като извор на вдъхновение

И на вас ли напоследък ви се струва, че е все по-трудно да превключите между динамичния работен делник и увлекателните ви хобита?

Да, вихърът от задачи и задължения понякога ни поглъща повече, отколкото ни се иска, но има и такива хора, които съумяват да черпят от всичко вдъхновение и хъс за нови и нови успехи в кариерата си.

Димитър Делибалтов е един от тези хора. Той отговаря за закупуването на част от нехранителния асортимент нa Kaufland България, и е насреща, за да преподаде ценни уроци как се поддържа идеалното равновесие между работа и свободно време, базирани на собственото му умело жонглиране с двете.

Делибалтов започва работа за Kaufland България преди пет години, като опитът му в продажбите и в контактите с клиенти изиграва ключова роля за тази важна стъпка напред.

Време за ново начало...

...е нова работодателска кампания на Kaufland България, с която една от най-разпознаваемите компании у нас се обръща към търсещите работа хора. В поредица от текстове ви разказваме за служители на компанията и техния професионален път - живи доказателства, че ако за вас е време за ново начало, Kaufland България може би е точното място.

Днес е категоричен, че в работен план за него всичко се е подредило по най-добрия възможен начин.

"Лесно е да работиш за компания, която е номер едно", допълва с усмивка той и уточнява, че голяма част от това удовлетворение идва от факта, че може да реализира всички свои идеи и всичко, което може да си представи да се случи на пазара. Това на свой ред дава и възможността брандът да задава тенденциите на пазара, вместо сляпо да ги следва.

Димитър не пропуска да посочи и че позицията му е свързана с огромна отговорност, защото представлява Kaufland България в общуването с партньори, клиенти и приятели.

Димитър споделя, че идва с усмивка на работа и огромна заслуга за това има динамиката и липсата на скучна рутина.

Всеки ден го посреща с различни предизвикателства, но и резултатите стават все по-добри и усилията, които той и екипът му полагат, се отплащат.

На тези, които се колебаят дали да кандидатстват за работа за Kaufland България, Делибалтов припомня, че това е водеща компания, която предоставя безброй възможности за кариерно развитие.

"Във фирмата работят над 6000 души, а това означава, че има толкова много пътеки за израстване", посочва Димитър.

Той подчертава, че е истинска радост да работиш за коректен работодател, при който получаваш удовлетворение и отплата за постиженията си. "Всеки, който е постоянен и упорит и гори в работата си, ще се реализира", убеден е Делибалтов.

Съчетанието между работните ангажименти и вдъхновенията извън кариерата понякога е предизвикателство, не крие Димитър.

Той обаче вече може с лекота да пренася добрите навици от работния си делник у дома и обратното - от вкъщи да ги приложи и в работата си.

Да върши всичко с удоволствие, да бъде добър пример както за своите колеги, така и за сина си, да успява и в кариерата, и в личния си живот, да вдъхновява хората около себе си - това е водещо за Делибалтов.

Той успява да поддържа същата симбиоза между работното и личното време и в своето любопитно, но истински разтоварващо хоби - пчеларството. Разказва ни, че това всъщност е семейна традиция, а семейството му се занимава с пчеларство от повече от 100 години. Фамилията Делибалтови е спомената още в списание за пчеларство от началото на миналия век. 

Оттам нататък занаятът се предава през поколенията и Димитър и брат му го наследяват. В последните шест години те съхраняват ценните традиции на семейството и се надяват да ги предадат и напред във времето.

И въпреки че пчеларството няма работно време, Делибалтов може да направи интересен паралел между хобито си и работата си.

"Пчеларството ми дава отмора, но ми помага и да развивам мениджърските си способности", казва още Димитър и допълва в заключение, че навсякъде - и в кариерата, и в свободното време - има определени процеси, които ако човек познава добре, може да извлече максимума от тях.

Наемането на още такива хора е цел и на работодателската кампания "Време е за ново начало" на Kaufland България. "Балансирай лично и работно време", темата на разговора ни с Димитър Делибалтов, е и едно от посланията на тази кампания.

Защото истинският успех не се случва с цената на любимото хоби, а благодарение на него. Удоволствието да балансираш умело между кариера и свободно време е трудно постижимо, но винаги има някой насреща, който да докаже, че е напълно възможно.

Да си на правилното място и с точния работодател, който да ти помогне с този фин баланс - това може да се случи в Kaufland България. А повече за кампанията и възможностите за работа може да прочетете тук.