Mercedes-Benz 190SL започва да се произвежда през 1955 г. по време, в което по улиците все още преобладават двуколесните превозни средства. Той е посрещнат супер ентусиазирано от автомобилните журналисти и бързо се превръща в хит. Цифрите на производство също са впечатляващи: между май 1955 и февруари 1963 г. не по-малко от 25 881 коли напуснали поточните линии в Зинделфинген. Auto Motor und Sport пишат, че това е "елегантен, бърз туристически спортен автомобил, който може да се използва и като напълно нормален автомобил за ежедневието". Das Automobil коментират, че "може да почувствате тази кола с душата си, това е магия, която той е готов да даде на своя собственик". 190 SL остава в производство до 1963 г.
Mercedes S-Class W140 е "последният по рода си" автомобил. Проектът по създаването на този легендарен модел струва на компанията над 1 милиард долара, но това не е случайно: тази кола е замислена да бъде най-добрата, произвеждана някога. S-Class W140 е модел, возил огромно разнообразие от популярни личности: от Владимир Путин през Майкъл Джексън до Саддам Хюсеин.
Mercedes-Benz SLS AMG се появява през 2010 г. и веднага очарова автомобилните фенове с екстремната си форма и крилете си. Създаден е, за да замени Mercedes-Benz SLR Mclaren и като духовен наследник на MB 300SL Gullwing. SLS AMG е автентичен мъсълкар. Под капака му мърка 6,2-литров V8 двигател с мощност 570 конски сили. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема нищожните 3,8 секунди, а максималната скорост, която колата може да достигне, е 315 км/ч.
Mercedes-Benz 300SL Roadster е първата спортна кола на марката в годините след Втората световна война. Тя е произведена през далечната 1956 г. в лимитирана серия от 308 бройки. Днес от този легендарен модел са запазени няколко екземпляра, които се продават на онлайн аукциони за огромни суми.
G-class, по-известен у нас като "кубчето", е модел на Mercedes, първоначално замислен като военно возило, но впоследствие станал любим на редица холивудски величия и английски футболисти (и на някои родни бизнесмени). В производство е от 1979 г. до днес и е сред най-купуваните модели на марката. Към 2015-а в завода в Грац са произведени над 200 000 автомобила.
Този странен автомобил с азиатски черти е Mercedes-Benz 350SL: един от най-яките кабриолети, произвеждани въобще. Не сме виждали такава кола в България, но в Щатите не са рядкост. Обикновено ги карат тежки адвокати и лекари.
Mercedes-Benz W100 дебютира през 1966 г., когато безопасността в автомобилостроенето придобива значение. По това време по пътищата на Европа вече са се случили множество инциденти с ранени и загинали и автопроизводителите се ангажират с това да направят колите по-безопасни. Затова инженерите влагат в този модел по-меки части на ключови места в автомобила. Двигателят на W100 е изключително здрав: от т.нар. милионници.
Mercedes Benz W25 Silver Arrow, по-известен като Сребърната стрела, се появява в Нюрбургринг през 1934 г. По онова време е имало ограничение за състезателните коли: трябвало е да тежат максимално 750 кг. Стрелата тежи 751 кг. Алфред Нюбар, който се е състезавал с тази кола, не иска да се откаже от нея и сваля бялата ѝ боя, за да я олекоти. Оттам идва и името "сребърната стрела".
През 1936 г. се появява Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. Замислен да бъде суперкар, този модел носи 5.4-литров двигател и 180 конски сили. Заради невероятния дизайн и стил, тази кола става личният автомобил на известния немски политик Херман Ахренс.
Знаеш кога един модел е култов, когато го налазят звезди и диктатори. В случая с 600 Grosser, това е кола, в която са се возили Коко Шанел, Дейвид Боуи, Аристотел Онасис, Ерик Клептън, Елизабет Тайлър, Хю Хефнър, Джон Ленън, Джак Никълсън, Ринго Стар и... Ким Чен Ун. Брежнев и Пабло Ескобар също са притежавали този модел. Както и Тодор Живков. Нали разбирате накъде отиват нещата? Освен това, 600 Grosser е любимата лимузина на Джереми Кларксън, чието автомобилно мнение е по-тежко от това на Ким Чен Ун и Тодор Живков, взети заедно. Иначе казано: това е нашият Number One.