Вижте в галерията шестте гранда, които повериха дизайна на екипите си на фенове
Снимка: adidas
Реал Мадрид се спря на уникална идея за третия си екип, вдъхновена от модерните течения в дигиталния дизайн. Синкавата фланелка е разчупена от кубични форми в двата края по диагонала от дясно, а върху ръкавите има черни ленти. Логото на производителя и емблемата на тима пък са в бяло.
Снимка: adidas
Манчестър Юнайтед представи сив трети екип за пръв път от повече от десетилетие. В долната част на фланелката е изобразен монументът, известен като "Светата троица" (паметникът на сър Боби Чарлтън, Джордж Бест и Денис Лоу), а отстрани се вижда и статуята ан сър Мат Бъзби.
Снимка: adidas
Байерн Мюнхен не изневерява на традиционните за историята на клуба цветове с третия си екип. Идентичността на клуба е подчертана от червените ленти на ръкавите, а дизайнът е разчупен чрез тънките червени линии, които избледняват в долната част на фланелката.
Снимка: adidas
Милан внася модерни елементи към класическите си цветове със своя трети екип. Емблематичното червено и черно е интерпретирано по уникален за историята на клуба начин в съответствие с новата ера, която започва в Милано.
Снимка: adidas
Ювентус избра трети екип, който е вдъхновен от емблематични фланелки в миналото. Военното зелено се завръща и изглежда се приема добре както от феновете на клуба, така и от тези на главния спонсор Jeep. Бяло-черната идентичност на отбора също е подчертана, като се връзва отлично с новата емблема на клуба.
Снимка: adidas
Фламенго - бразилският гранд шокира с нетипично шарен екип, който обаче предава културата на страната. Графичните елементи на ръкавите са вдъхновени от митичния "Маракана" и като цяло екипът изглежда изцяло в духа на бразилската самба.