Не бързайте да се отказвате – по-нататък са разбираемите клипове. Но е факт, че YouTube има глобален обхват, а клиповете от Азия доказват това. На десета позиция е шестата част на комедиен филм от Виетнам. Не се мъчете с опити да го гледате – направихме го вместо вас и "не ста'ааа".
И като сме почнали с неразбираемите клипове – осми по популярност е комедиен клип от Индия. Което е нормално – там зрители колкото искаш. Стига да има интернет... Самият Амит Бадана е най-популярният създател на YouTube съдържание в страната, но това няма да ви помогне да разберете клипа му или да се забавлявате.
Ето нещо на масово разбираем език. "Cobra Kai" е оригинална продукция на YouTube, базирана на култовия филм "Karate Kid". Първият епизод на сериала - "Ace Degenerate" - е достъпен за безплатно гледане. Това, изглежда, е проработило. Комбинацията от носталгия, "оригиналност" и безплатен достъп е донесла популярност на видеото.
Модерни и примитивни технологии се срещат в този азиатски канал. Но спокойно – няма да имате проблем да разберете клипа, защото участниците в него не говорят, а направо действат. Те показват как с доста семпли инструменти може да бъде изграден басейн около подземна къща. Нямате пари за нормална вила? Това е решението! (или изглежда е за онези над 1 милион души, които са харесали клипа)
Светът това лято беше футбол, а обзор на един от мачовете дори попада в класацията с най-популярни видеоклипове. Става дума за Португалия-Испания от груповата фаза. В клипа от официалния канал на ФИФА обаче няма да откриете целия мач, а най-важните моменти от сблъсъка, който завърши с равен резултат – 3:3.
"Yanny" или "Laurel" беше една от големите дилеми на 2018-а, а хора по целия свят, включително и в България, споделяха различни мнения за това кое от двете чуват в популярния запис и защо. На пето място обаче се нарежда клипът на AsapSCIENCE, който дава големия отговор.
Хлапе, което пее песента "Lovesick Blues" в магазин от веригата Walmart, е на четвърто място. Доказателство, че понякога интересното за масовия зрител съдържание е възможно най-семпло и универсално разбираемо. А благодарение на популярността на видеото от магазина, качено в YouTube, младият Мейсън Рамзи се сдоби и с договор със звукозаписна компания.
Те са влогъри. Те бяха двойка. Те обявиха, че се разделят в общо видео в YouTube. И ето как попаднаха в топ 3 на най-популярните клипове за годината. Лиза Коуши и Дейвид Добрик бяха една от най-популярните двойки в сайта за видеосподеляние. Клиповете в каналите на двамата имат над 2,5 милиарда гледания през изминалата година.
Дейвид и Лиза са заедно в продължение на две години преди да споделят с феновете си, че с връзката им е свършено. По-скоро, че връзката е приключила шест месеца преди записването на клипа. Самото видео, в което обясняват причините, е хит – в първите 24 часа събира 14 милиона гледания.
YouTube е място, в което много хора могат да демонстрират и най-различни таланти, колкото и странни да са те понякога. Така на второ място попадат пичовете от Dude Perfect, които демонстрират своите уникални умения в хвърлянето на разни неща.
Раница е хвърлена към закачалката и увисва по перфектен начин; мъж хвърля телефона си към джоба на ризата си и той влиза вътре без проблем; възглавници сякаш небрежно са хвърлени върху леглото, а се подреждат идеално.
Видеото е гледано над 135 милиона пъти, а не ни иска да се замисляме колко пъти е трениран всеки от номерата преди да се получи успешен запис...
Най-популярното видео на годината ще изненада едни ("Коя, по дяволите, беше Кайли Дженър?") и ще е напълно обяснимо за други, които са наясно с необяснимата популярност на клана Кардашиян-Дженър.
Видеото е мини-документален филм за раждането на дъщерята на Кайли и рапъра Травис Скот. Клипът за момиченцето Сторми се появи на 4 февруари и събра 53 милиона гледания още в първата седмица. Според Кевин Алока от екипа на YouTube това, че Дженър е част от клана Кардашиян я прави част от "традиционната култура на знаменитостите" в САЩ, но именно онлайн тя осъществява връзката си с феновете.