Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

2 милиона българи с една марка в последните 11 години

С вяра, че само в небето са границите за CANYON, се състоя юбилейно тържество с партньори Снимка: Canyon
С вяра, че само в небето са границите за CANYON, се състоя юбилейно тържество с партньори

CANYON, водещата марка за мобилни и компютърни аксесоари и собственост на един от най-големите дистрибутори на IT техника в България, Асбис България, с гордост обявява своята двадесет годишнина.

От създаването си през 2003 г., CANYON е в челните редици на иновациите, последователно предоставяйки авангардни технологии и изключително качество на клиенти по целия свят.

Този крайъгълен камък служи като доказателство за непоколебимия ангажимент на марката да предоставя продукти, които подобряват цифровото изживяване.

През последните две десетилетия CANYON непрекъснато разширява границите, предлагайки разнообразна гама от продукти, които умело съчетават стил, производителност и надеждност.

Снимка: Canyon

От своето начало като производител на компютърни компоненти и периферни устройства, марката разшири своите хоризонти, навлизайки днес в категории като преносими батерии, смарт часовници, докинг станции, станции за безжично зараждане, TWS безжични слушалки.

В историята, с която марката се гордее и днес има перли от ранга на MP3 плейъри, настолен компютър, цифрови измервателни устройства и уеб камери.

Едни от най-емоционалните моменти на потребители на CANYON се свързват с лимитираните издания като Серията Canyon by Rockacoca, слушалки с уникален дизайн на звезди от предаването X-factor, лимитирана Tattoo серия, създадена с известния холандски татуист Хенк Шифмахер, както и серията X-Ray в сътрудничество с британския фотограф Хю Търви.

Снимка: Canyon

"Гордея се с представянето на марката на Българския пазар. През 2012 година, когато поех управлението на Canyon в България, работехме със силно ограничен брой партньори. В резултат на постоянният ни фокус да отговаряме на нарастващите потребностите на потребителите ни и то на достъпна цена, се разраснахме до степен, в която днес Canyon е предпочитана марка на подрастващите. За мен е успех да имаме търговска мрежа от над 500 обекта в страната и над 2 млн. продадени артикула за последните 11 години, което спрямо последните данни от преброяването на населението ни означава, че изпълняваме мисията си за почти 30% от населението на България." коментира Анна Найденова-Петрова, продуктов мениджър на Canyon в България.

Следвайки устойчив модел на бизнес развитие CANYON поставя голям акцент върху екологичната отговорност. За това в производството на опаковки вече влагаме 100% рециклируеми материали, насърчавайки "зелен" подход в своя бизнес модел.

CANYON има за цел да предостави на партньорите си цялостни решения, които надхвърлят техните очаквания. За да постигне това, марката е събрала специализиран екип, способен да улови и разбере различни тенденции, подготвяйки портфолио от продукти, които са от съществено значение за дългосрочни стратегии за сътрудничество.

Снимка: Canyon

"Връщам се в далечната 2013, когато ние бяхме една от първите марка, която представи на българския пазар преносима батерия. Тогава имаше съмнения относно тази категория, тъй като беше напълно непозната. Днес сме продали над 100 000 броя, което би означавало, че всеки втори човек на възраст от 20 до 24 години е притежател на една преносима батерия с марката Canyon. Винаги ме е вълнувало новаторството, особено в сферата на технологиите." коментира Анна Найденова-Петрова, продуктов мениджър на Canyon в България.

"И днес с нашата 20-та годишнина, потвърждаваме своя ангажимент към иновациите, качеството и удовлетвореността на клиентите. Пътуването на марката ни е белязано от забележителни постижения и непоколебима отдаденост, и ние с нетърпение очакваме вълнуващите възможности, които предстоят." Обобщи Найденова-Петрова.

С вяра, че само в небето са границите за CANYON, на 30.06.2023 г. се състоя юбилейно тържество с партньори на летище Ихтиман, от където се осъществиха 20 полета с автожир и лек самолет, организирани от Skydive Sofia.

 

Най-четените