Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Vivacom навлиза ударно в света на гейминга с турнира „Game ON“

Популярни геймъри, техните фенове и специални гост-звезди влизат заедно в епичен сблъсък за награда от 15 000 лева Снимка: Vivacom
Популярни геймъри, техните фенове и специални гост-звезди влизат заедно в епичен сблъсък за награда от 15 000 лева

Vivacom поставя началото на своя първи геймърски турнир Vivacom "Game ON", с който ще предизвика едни от най-известните геймъри у нас да премерят сили в поредица от онлайн битки.

Турнирът е единствен по рода си у нас, защото е разработен от геймъри за геймъри и се организира съвместно с TDB play.

Той ще се превърне в арена, където геймърите, техните фенове и приятели ще се състезават за награда от 15 000 лева.

Vivacom "Game ON" започва на 27 юли с първия целодневен маратон, където стотици зрители ще станат участници и ще влязат в оспорвана битка. Всички турнири ще се проведат в студиото на TDB play през оптичната мрежа на Vivacom, която предоставя супер бърза скорост за гейминг без никакво прекъсване и стрийминг на видео във висока резолюция.

Битките ще се стриймват на живо в YouTube канала на Vivacom и в социалните мрежи. Големият финал ще бъде на живо през ноември 2024 г., когато десет от най-популярните геймъри ще се изправят един срещу друг, а техните фенове ще имат уникалната възможност да играят рамо до рамо със своите идоли.

В рамките на турнира един срещу друг ще се изправят отборите на двама от най-известните български геймъри - "ShadowHex" (Васил Калинчев) и "heavenBUL" (Цветелин Попов), а зрителите ще са тайният жокер на всеки отбор.

Те ще имат решаваща роля в дуела, защото ще могат да печелят предимство (GIGA битове) за своя отбор, като гласуват в социалните мрежи на Vivacom. Всеки желаещ може да се присъедини в онлайн стрийма и да се състезава за своя фаворит.

"С турнира Vivacom "Game ON" си поставяме за цел да създадем едно уникално изживяване през нашата оптична мрежа както за геймърите, така и за техните фенове", сподели Желяз Кольовски, директор Маркетингови комуникации на Vivacom.

"Тя ще се превърне в арената на гейминг битките в нашумели игри като Fortnite и гейминг платформата Roblox. Специалното е, че всеки от четирите рунда ще е различен, ще има нови изненади и нов геймър. Очакваме с нетърпение да видим кой отбор ще спечели голямата награда в епичния сблъсък за първото място", добавя той.

"Видео игрите изминаха дълъг път - от нишово занимание за малцина през 90-те години на миналия век до централна роля в съвременните дигитални забавления", споделя Мартин Кадинов, партньор в TDB Play и бивш състезател по електронни спортове.

"Vivacom "Game ON" е уникален в своята същност турнир, който впуска в мулти-дисциплинарно съревнование някои от най-популярните геймъри в България и превръща пасивния зрител в активен участник в нова форма на интерактивно гейминг забавление. Лидерски умения, знания и похвати от различни игри, капацитет за работа в екип и ангажирана, участваща публика, са нужни за победата. Така Vivacom "Game ON" се превръща не просто в развлечение, а в истинско предизвикателство, изграждащо умения чрез видео игри", казва още той.

Оптичната мрежа на Vivacom е най-голямата в страната и достига до над 1.5 милиона домакинства.

Vivacom се отличава с наистина високо качество на връзката по отношение на скорост на оптичния интернет и има отличие за абсолютно най-качествения интернет в България от QUDAL¹.

С него геймърите могат използват пълния потенциал на връзката и да се насладят на игра без компромиси, без забавяне и прекъсвания. Оптичната мрежа на телекома покрива 50% от населението в страната, като Vivacom планира да разшири покритието до 67% до 2028 г.

Повече информация за турнира, класациите и статистиката следете в сайта на Vivacom ТУК.

___

1. Медал за качество в резултат на независимо пазарно проучване на International Certification Association GmbH (ICERTIAS) сред 1200 потребители на интернет услуги в България през януари 2024 г. чрез онлайн въпросник по методология CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). Търговските марки на QUDAL и ICERTIAS се използват с разрешение. Повече информация за отличието на vivacom.bg.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените