Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Всички 20 участници в А1 Лятна академия завършиха успешно четвъртото издание на инициативата

60% от завършилите академията тази година ще продължат на постоянен договор в А1 Снимка: А1
60% от завършилите академията тази година ще продължат на постоянен договор в А1

По време на четвъртото издание на Лятната академия на А1 20 студенти и ученици работиха по разнообразни проекти под ръководството на ментор и успешно завършиха тримесечната програма.

Студентите участваха в инициативата на базата на отличителното си представяне по време на редица партньорски инициативи през изминалата година.

В продължение на три месеца младите таланти придобиха нови знания и умения, като членове на направления "ИТ и дигитална трансформация", "Мрежа и услуги", "Маркетинг", "Финанси", "Корпоративни продажби" и "Човешки ресурси" в А1.

"Възможностите да натрупат практически знания и умения и да получат ценни съвети от професионалисти е един от начините, с които А1 подпомага младите хора за успешен старт в кариерата. Лятната академия обединява дългогодишния опит на утвърдени експерти с ентусиазма и новите идеи на студентите и учениците. Пожелавам на талантливите млади хора, които работиха заедно с нас през изминалите месеци, да продължат да учат и да се развиват през целия си кариерен път", коментира Любомир Иванов, старши мениджър "Привличане на таланти, обучение и развитие" в А1 България, коментира:

Младите хора с техническа насоченост придобиха практически знания и умения за провизиране на различни IT системи в направление "Информационни технологии и дигитална трансформация".

Снимка: А1

Участниците, които се присъединиха към "Мрежа и услуги", бяха част от екипите, които работят по проекти за създаване на нови weathermap страници и проследяване на мрежовите устройства и използването на пълния им капацитет. Студентите, изучаващи маркетинг, се включиха в създаването и реализирането на стратегии за дигитален маркетинг за бизнес клиенти на А1.

Икономистите сред участниците работиха по планиране и изготвяне на сравнения на различни типове технологични услуги, а в направление "Корпоративни продажби" - се запознаха с процесите за обработване на информация за потенциални клиенти с помощта на модерни технологични инструменти.

В направление "Човешки ресурси" младежите допринасяха за организацията на инициативи и младежки програми и позициониране на работодателската марка на А1.

Снимка: А1

В допълнение към практическия опит, участниците в Лятната академия преминаха и през пет специализирани обучения за технически познания и социални умения. А1 осигури за всеки от тях месечно възнаграждение, служебна SIM карта и мобилен телефон, както и множество други социални придобивки.

Младежите се включиха и в доброволческа инициатива. Лятната академия на А1 стартира за първи път през 2019 г. и до момента в нея са участвали общо 62 талантливи младежи.

Лятната академия е част от редица младежки инициативи, които А1 развива през годините, сред които са партньорства с водещи университети, целогодишна стажантска програма и др.

---
Присъединете се към групатa Webcafe.bg във Facebook за свежи истории през целия ден:

   

Най-четените