Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Yettel с отличие за най-добър проект за работодателска марка

Телекомът спечели приза за най-добър проект за работодателска марка от годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media Снимка: Yettel
Телекомът спечели приза за най-добър проект за работодателска марка от годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media

Yettel спечели първото място в категорията Employer Branding Project от годишните награди Employer Branding Awards, организирани от b2b Media.

Призът се присъжда на телекома за цялостната вътрешна стратегия, насочена към въвеждането и утвърждаването на бранда Yettel сред служителите на компанията.

Детелина Смилкова, председател на Българската асоциация за управление на хора и председател на Human Potential Cluster, връчи наградата на Евелина Цонева, мениджър "Развитие на таланти" в Yettel и Ирина Панайотова, експерт "Корпоративни комуникации" в компанията.

Проектът, с който Yettel спечели приза, включва поредица от събития и инициативи за ангажиране на служителите с новите ценности на бранда и формиране на корпоративната култура в унисон с идеологията на Yettel - модерен бранд, насочен към хората и с концепция за баланс в основата на всичко.

Програмата цели не само да представи новия бранд сред служителите, но и да ги въвлече в изграждането на корпоративната култура - един от най-силните инструменти за ангажиране на служителите.

Част от стратегията е провеждането на Yettel Ideathon Challenge, 6-седмичен хакатон за идеи, тяхното концептуално развитие и приложение.

В хакатона всеки служител има възможност не само да сподели, но и да работи по осъществяването на своите идеи и предложения. Партньор в реализирането на Yettel Ideathon Challenge е студиото за бизнес редизайн launchlabs Sofia.

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.

 

Най-четените