Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

За месец и половина Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители

Само за последната седмица на май количествата възлизат на близо 10 хиляди килограма Снимка: Kaufland България
Само за последната седмица на май количествата възлизат на близо 10 хиляди килограма

В рамките на месец и половина, от средата на април до края на май 2020 г., Kaufland България предложи близо 47 хиляди килограма ягоди от български производители в своите обекти в цялата страна. Продукцията пристига в хипермаркетите на веригата от селата Динк и Трилистник, както и от градовете Кричим и Стамболийски.

В сезона на ягодата българската продукция в асортимента на веригата преобладава, като през май месец компанията е предложила близо 36 хиляди килограма родна ягода на потребителите. Само в рамките на последната седмица на месеца обемът възлиза на близо 10 хиляди килограма.

За да предоставя свежи и качествени плодове, Kaufland България си партнира с производители от 10 земеделски региона и у нас. По-голяма част от продукцията произхожда от ферми в Пловдив, Благоевград, Добрич и Хасково. Веригата работи с регионални производители и от Кюстендил, Разград, Търговище, София, Стара Загора и Пазарджик. Към момента над 80% от доставчиците и производителите на плодове и зеленчуци, с които компанията работи, са български.

Kaufland България винаги има готовност да работи с всеки роден производител, който изрази желание и готовност да си партнира с компанията. За последния месец специалистите на търговската верига са се свързали с общо над 5000 родни производителя на плодове и зеленчуци, като с редица от тях разговорите са в напреднала фаза и предстои подписване на договор.

Българските продукти винаги са били приоритет за Kaufland България, като през 2019 година компанията реализира продажби от 35 милиона килограма родна продукция плодове и зеленчуци. Това се дължи и на факта, че компанията въвежда принцип на работа със зеленчукопроизводителите, който включва договор за изкупуване на продукцията. По този начин производителите работят спокойно, с фокус върху качеството на продуктите си, вместо непрекъснато търсене на пазар.

През 2020 година Kaufland ще увеличи с 30% производителите, с които сключва договори за изкупуване на продукцията. Търговската верига вече обособява регионалната им продукция на специално място в сектора за плодове и зеленчуци на територията на всеки свой обект в страната. За да се ориентират клиентите още по-лесно към регионалната продукция, ценовият етикет на всеки продукт се допълва с кафяво сърце "От нашия регион".

Kaufland България предлага богато разнообразие от над 280 артикула, сред които класически плодове и зеленчуци, сертифицирана био продукция, екзотика, свежи подправки в саксии и цветя.

Целогодишно 23 от всички 159 рампи в Логистичния център на Kaufland България обслужват приема на плодовете и зеленчуците. Те преминават всекидневен качествен контрол, който установява дали всеки артикул отговаря на строгите изисквания на търговската верига за качество.

Повече за партньорството между Kaufland и българските производители можете да намерите на kaufland.bg/roden-vkus.

 

Най-четените