Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Луксозният самолет с една-единствена цел - да вози богаташи до Малдивите

Авиолиния (почти) като никоя друга Снимка: iStock
Авиолиния (почти) като никоя друга

Малдивите са изумително красива дестинация, на която обичат да почиват Брад Пит, Дейвид Бекъм, Ръсел Кроу и Роман Абрамович.

Повечето от знаменитостите стигат до там със собствени самолети, но пък ако някой иска да се смеси с топ звездите, вече може да го направи подобаващо - с авиолиния, която иска да достави на пътниците си именно лукса, характерен за частните машини.

Авиокомпанията се нарича Beond, но се произнася като Beyond - "Отвъд" на английски.

Тя ще работи само и единствено с компактни самолети с премиум интериорно обзавеждане.

Повечето масови полети до Малдивския архипелаг се извършват с големите модели на Boeing, където туристите често се оказват натъпкани като сардини в консерва. Beond иска да избегне именно това и да даде на своите пасажери чувството, че са луксозно превозно средство с максимум комфорт.

Снимките в сайта на бранда показват, че самолетът е оборудван с широки кремави кресла, които могат да се разтягат и да се превърнат в кушетки при желание. Изглежда в тази кабина никой няма да пречи на никого, защото има достатъчно пространство.

Beond обещава, че на борда към изживяванията ще се прибави и меню от отбрани специалитети и авторски коктейли. Всяко кресло е снабдено и с контакт и зарядни портове, за да може пътниците да работят, ако има такава нужда.

Както уточняват от Beond пред "Си Ен Ен", авиолинията ще използва модела Airbus A319s.

Ако седалките в самолета бъдат използвани от стандартна авиолиния, те са 156 с бизнес класата. Тук обаче креслата са едва 44.

За щастие на онези, които обичат личното си пространство прекомерно много, това означава да няма средни седалки. Фирмата ще предложи и специални оферти, при които пътникът ще може да закупува и двете кресла и да ги има само за себе си, без да плаща пълната цена като за двама пасажери.

Главният търговски директор на Beond - Саша Фойерхед - споделя, че с ръста ѝ от 1,83 метра винаги ѝ е било трудно да се почувства удобно на борда на конвенционален полет.

Тя допълва, че предвидените места са подходящи не само за дами като нея, но и за влюбени двойки, които пътуват към Малдивите на романтично пътешествие или може би даже меден месец и не искат някакви облегалки и непознати да им се пречкат.

Затова и първите самолети на авиокомпанията, които трябва да са във въздуха още през септември тази година, ще тръгват към архипелага от дестинации като Дубай, Сеул, Пекин, Канбера и Мелбърн. Самолети към Малдивите ще има и от ЮАР, както и от 20 европейски града.

Засега Beond има само един самолет, но се надява до година-две да разполага с 16 машини, всички с еднакво обзавеждане.

Освен това компанията се надява на партньорство с ресторанти, наградени с поне две от престижните звезди Michelin. Надеждата е услугите за довозващ транспорт също да стават все повече и да не отстъпват от идеята за премиум преживяване.

Самолетите на Beond ще кацат в главното летище на Малдивите - в Мале. Оттам нататък фирмата предлага електромобили под наем и частни лодки до другите острови от архипелага.

Фойерхед казва, че тя и екипите ѝ искат да привлекат към себе си клиентите, които искат изживяването на частен самолет, само че не могат да си позволят такъв. Тук акцентът не е свързаност, защото до Малдивите има редица полети, а представяне - на и извън борда на самолетите.

Единственото, което може да затрудни Beond, е вече засилената конкуренция от уж "обикновени" авиолинии.

Компании като Qatar Airways, Emirates и сингапурските авиолинии предоставят на борда си меню от шеф-готвачи, разширени седалки и обслужване на високо ниво.

Дали Beond ще има успех може би ще си проличи още през пиковия за Малдивите сезон, който е между декември и март месец.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените