Еволюцията на технологията е удивителен и поучителен процес. Вековната история на един бранд разказва за решаващата роля на научните и технологични иновации в оформянето на цивилизацията - от мащабните, епични бойни полета на миналото до интимното пространство на огледалото, където човекът усъвършенства своя образ благодарение на опитомената и оформена стомана. Този бранд е Wilkinson Sword.
Зад Wilkinson Sword стоят стотици години на технологично рафиниране и адаптация към бурните времена. От саби до самобръсначки - така може най-кратко да се опише вълнуващата търговска траектория на бранда, ангажиран с мисията да се движи по острието на прогреса.
През XVIII век в Лондон Хенри Нок основава компанията Wilkinson Sword. Първоначалното производство включва основно саби и други оръжия, които могъщата Британска армия използва за разширяването на империята, „над която слънцето никога не залязва". Още в зората на своето съществуване Wilkinson Sword влиза в авангарда на технологичната еволюция и стартира култивирането на традиции в създаването на първокласни продукти. Няма как и да е по-друг начин, когато клиент ти е великата Британска армия. Стомана, стил, стабилност - три думи, които могат добре да опишат характера и природата на бранда.
Но големите войни със саби и байонети отплуват в мъглите на миналото заедно с империите. Новата епоха ражда нови човешки интереси и потребности. Острата стомана на Wilkinson Sword е била съвършен инструмент за нараняване на врага. В самия край на XIX век компанията преминава на друга територия - грижата за безупречния външен вид. Стоманените остриета еволюират и вече ще се използват за точно обратната цел. Wilkinson Sword въвежда първата от многото си иновации в продуктите за бръснене през 1898 - самобръсначката Pall Mall.
През 1962 компанията представя на публиката ножчета с покритие от тефлон, по които космите не се лепят. Бръсненето става по-удобно, безопасно и гладко.
В края на 70-те Wilkinson Sword въвежда на пазара първата си самобръсначка с две ножчета. През 1994-а година - след близо век на иновации и революционизиране на мъжкото бръснене - компанията пуска своята първа системна дамска самобръсначка - Lady Protector.
Новият век е открит с нова самобръсначка с ножчета, втвърдени с диамант. Преди десет години пристига и първата самобръсначка с четири ножчета с енергия, там където това е необходимо - Quattro Titanium Energy.
Второто десетилетие на XXI век се отваря с Nowa Intuition Naturals - eко самобръсначка в отговор на глобалната тенденция за търсене на продукти с природосъобразни и полезни за тялото съставки.
През 2017-а безупречните дамски самобръсначки на Wilkinson получават нов стилен черен вид, подчертаващ технологичното съзвучие между ефективност и естетика.
Танцът между стила и съдържанието е водеща характеристика в еволюцията на Wilkinson Sword от XVIII век до наши дни.
А днес брандът с вековна история и традиции в иновацията ви дава възможност да участвате в интригуваща игра. Включете се на официалната страница на играта и можете да спечелите една от 36 камери за моментни снимки INSTAX MINI и ваучер за желаната качествена ваканция за двама на стойност 4 000 лв.
Снимайте се с вашата Xtreme3 самобръсначка според условията на играта, качете снимката си на https://www.wilkinson-sword.pl/bg/promowilkinson и можете да спечелите една от камерите INSTAX MINI. За да участвате за голямата награда, трябва да запазите касова бележка от покупка на самобръсначка WILKINSON Xtreme3.
Можете да се включите в играта до 30.07.2017 г. Последвайте WILKINSON и във Фейсбук.
За блогърите Wilkinson предлага предизвикателство. Ако сте блогър, можете да спечелите камера за моментни снимки INSTAX MINI и продукти за тест или подарък за вашите читатели. Необходимо е да изпратите на info@wilkinson-promo.com линк към вашия блог, където споделяте с читателите си как да се включат в играта и вашата снимка, с която участвате и която сте качили на сайта. Представител на Wilkinson ще се свърже с всеки блогър, а най-активният в популяризирането на играта ще спечели камерата.
Играта приключва на 30.07.2017