Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Пощенска банка въвежда в България получаване на парични преводи на Western Union на банкомат

Услугата е новост за българския пазар Снимка: Getty Images
Услугата е новост за българския пазар

Новата услуга дава възможност на клиентите да получават парични преводи от всички 200 държави, в които Western Union оперира, директно на всеки един банкомат на Пощенска банка в България.

Услугата е удобна, лесна и достъпна 24 часа, 7 дни в седмицата.

Получателят на Western Union превод трябва да има дебитна карта към разплащателна сметка в лева или друга валута, издадена от банката. Преводът се получава директно по сметката, като сумата може да се изтегли в брой на банкомат. Също така средствата могат да се използват и за плащане на ПОС устройства в търговски обекти.

За въвеждането на услугата Western Union отличи Пощенска банка със специална награда за иновации, като признание за ефективността и гъвкавостта на решенията, които банката разработва за своите клиенти.

„Благодарение на доброто ни партньорство с Western Union имаме възможност да предложим на клиентите ни още по-удобен начин за получаване на парични преводи. Услугата, която е новост за българския пазар, е продължение на стратегията ни за развитие на иновативни канали за банкиране.

Банкирането се променя непрекъснато и за нас е важно да се движим със същото темпо, за да сме полезни на клиентите, които са ни гласували доверие. Благодарим на нашия партньор Western Union за наградата, която е признание за усилията на целия ни екип", коментират от Пощенска банка.

Повече информация за новата услуга може да намерите на интернет страницата на Пощенска банка (www.postbank.bg).

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените