Карлсберг обяви лансирането на нов бранд в своето портфолио - безалкохолната бира Birell. България е един от двата пазара заедно с Полша, който пилотно ще предложи на местния пазар Birell в два стила, а по-късно, през 2019 година, ще бъде представена и в други държави.
Birell Pilsner - лагер бира с наситен житен характер, добре балансирани плодови нотки и лек, дълготраен малцов вкус; и Birell Belgian Wit с характерен екзотичен плодов вкус, хлебни нотки с дълготраен плодов и леко горчив послевкус.
Благодарение на голямото търсене от страна на потребителите, категорията на безалкохолните бири (БАБ) бележи ръст с 90% в световен мащаб през последните десет години. В Карлсберг Груп ръстът в обем на безалкохолните бири през първото тримесечие на 2018 година е 23% - сравнено със същия период на предходната година - според Финансовия доклад на компанията, който бе публикуван на 01.05.2018 година.
В България този сегмент се развива с още по-големи темпове, като по данни на агенция Nielsen за първите пет месеца на годината безалкохолните пива са нараснали в обем с 38% (спрямо същия период на 2017г.)
Разработена специално като безалкохолна бира, Birell предоставя същите плътност, вкус, пяна и най-важното - страхотен вкус, които потребителите очакват от обикновената бира, но без алкохол.
Birell се произвежда от съставки с естествен произход (ечемик, пшеница, хмел, вода), без изкуствени оцветители и консерванти. Няма добавена захар, освен естествената, която се съдържа в житните култури. Birell съдържа по-малко калории от обикновената бира и има изотонични свойства, което я прави идеалната освежителна напитка за активните хора.
Позиционирана като позитивен и вдъхновяващ избор за потребителите, които водят активен начин на живот и не искат да бъдат ограничавани при избора на напитка, тази безалкохолна бира от ново поколение предизвиква представите за вкуса на бирата. Тя поставя началото на нов начин на мислене и нова категория с възможности за развитие.
„Безалкохолната категория се развива стремително през последните години, тъй като потребителите все повече се интересуват от качеството на храните и напитките, които консумират. В следствие на това повече хора избират безалкохолните напитки, но, от друга страна, не искат изборът им да бъде ограничен само до водата и обикновените безалкохолни напитки. Потребителите имат нужда от по-широк кръг от освежаващи и вкусни напитки. Ето защо създадохме безалкохолна бира, която е безкомпромисна по отношение на вкуса, качеството и удоволствието, което предоставя", споделя Радостина Гарибска, Бранд мениджър на Birell.
"Карлсберг България е лидер в бирения бранш и ние сме длъжни да предложим на потребителите продукти, които отговарят на модерните тенденции и търсения. С представянето на Birell в портфолиото на Карлсберг България се съсредоточаваме още повече върху пивоварството за по-добро бъдеще - устойчиво и иновативно. Като предоставяме на клиентите възможност да се наслаждават на безалкохолна бира със страхотен вкус, целим да ги вдъхновим да живеят пълноценно и активно", допълва Теодор Несторов, Маркетинг директор на Карлсберг България.
Комуникационната кампания зад Birell е разработена изцяло от българския екип на Карлсберг България и от българска творческа агенция - Ноубъл Графикс - а ще се ползва на всички пазари от глобалната компания, които включват Birell в своето портфолио.
Повече за Birell:
Хранителнa стойност в 100 мл:
Енергийнa стойност: 26 ккал/ 110 kJ
Мазнини: 0 г
от които наситени мастни киселини: 0 г
Въглехидрати: 6,0 г
от които захари: 3,0 г
Белтъци: 0,4 г
Сол: 0 г
Предлага се единствено в кен от 0,500мл. Препоръчителната му цена на рафт е 1,29лв.