Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Забавлявай се! Ще стигнеш по-далеч

Актьорът Джъд Лоу казва: "Позитивното мислене и откриването на малките радости в ежедневната работа, са част от моята философия и мисля, че това е едно от нещата, което ми е помогнало да се движа напред в кариерата си."
Монсерат Оливър - предприемач и професионален каскадьор
Aмериканската алтърнатив-рок банда OK GO - изследователи на звука и пионери в музикалните клипове
Ева Хакасон - изобретател с мисия и най-бързата жена на електрически мотоциклет

Какво общо имат някои от най-успешните световни артисти, професионални спортисти, модели, бармани, изобретатели и музиканти?

Щастието е причина за техния успех.

Световният шампион във Формула 1 и пилот на McLaren Honda - Дженсън Бътън, номинираният за Оскар актьор - Джъд Лоу и китайски актриса - Джао Уей са сред нарастващия брой хора, които подкрепят алтернативен начин на мислене, който отхвърля общоприетото мнение, че успехът гарантира щастие. Вместо това отбелязват факта, че щастието всъщност помага на хората да постигат повече.

Положителната нагласа на тези успешни личности - хора, които търсят конкурентно предимство, ги прави част от глобалната кампания на шотландското уиски Johnnie Walker, която ги обединява под мотото: „Забавлявай се! Ще стигнеш по-далеч.", заедно с редица други необикновени хора от всички сфери на живота.

Актьорът Джъд Лоу казва: "Позитивното мислене и откриването на малките радости в ежедневната работа, са част от моята философия и мисля, че това е едно от нещата, което ми е помогнало да се движа напред в кариерата си."

Други известни личности, които подкрепят тази нагласа към живота и участват в новата кампания, са включително и американската алтърнатив-рок банда OK GO и мексиканският супер модел - Монсерат Оливър. Тяхното разбиране за успех и прогрес се припокрива с резултатите на все повече научни изследвания върху силата на щастието.

Коментирайки началото на кампанията, глобалният мениджър на марката - Гай Есколм, споделя: "Като марка Johnnie Walker винаги е била символ на прогреса - това лежи в историята на нашето уиски, тъй като основателят ѝ Джон Уокър, започва всичко преди близо 200 години.

Това, на което ни научиха два века опит е, че прогресът не е задължително да е едно безкрайно катерене - трябва да се наслаждаваме на стъпките, които предприемаме и колкото повече щастие откриваме в тях, толкова се приближаваме до целта."

Д-р Килингсуърф, американски психолог и учен, който изучава човешкото щастие, споделя: "Хората понякога мислят за щастието като за далечна, недосегаема награда, която взимат само с години усилена работа или при постигане на конвенционалните маркери за успех като по-високи доходи или по-голяма къща. Но има все повече доказателства, че докато се наслаждаваме на щастието по пътя, успехът е по-вероятен."

Също както световно известните личности, така и световните рекордьори признават заслугата на силата на щастието, благодарение на която стигат по-далеч.

Такива рекордьори са Ева Хакансон - най-бързата жена на три колела, която държи световен рекорд с нейния саморъчно направен електрически мотоциклет и Роми Гардус, филипински катерач и природозащитник, който е покорил седемте най-високи върхове на всички континенти.

Новата реклама "Забавлявай се! Ще стигнеш по-далеч." на Johnnie Walker:

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените