Историята познава хиляди примери, в които обменът на знания, технологии и културни влияния между различните нации стимулира креативността и развитието на нови идеи.
Живеем в един глобализиран свят, в който все по-често различни култури се обединяват в името на новите концепции в най-различни области - от наука до бизнес, и са движеща сила в развитието на човечеството. Именно тогава се раждат иновациите.
Vivacom от години гради корпоративна култура, в която талантът е с равни възможности, а това привлича топ кадри от цял свят.
Такъв талант е Сабина Адамова, директор "Снабдяване" във Vivacom. Тя трупа интернационален опит в Европа и Азия, учи в Казахстан и Япония, докато предизвикателствата не я водят в България.
Бързо се влюбва в страната ни и както сама казва - "Пътувала съм из страната, може би, повече от доста българи".

"Тук може да се видят двете крайности на "българската мечта", но определено смятам, че страната има изключителен потенциал, който може да се използва много по-ефективно" споделя Адамова в интервю за специалното издание на в. 24 часа "Жените - българската мечта".
Огромен потенциал вижда и във водещия телеком в България, Vivacom, още при вземането на решението да се присъедини към екипа.
"Чувствам се на мястото си тук, във Vivacom, и смятам, че телеком индустрията в България е на много високо ниво. Щастлива съм да бъда част от един силен екип, в който всички гледат в една посока и се подкрепят по пътя към успеха", казва директорът "Снабдяване" във Vivacom.
Впечатляващата биография и опит на Адамова в телекомуникациите започва преди 16 години в Ericsson.
Само след 4 години се премества във водещия мобилен оператор в Казахстан - Kcell. 8 години по-късно прави смела стъпка и отива в Естония, където поема позицията ръководител "Снабдяване" за страната в Telia Company.
Към екипа на Vivacom се присъединява в началото на 2022 година.
Преди да започне да покорява корпоративни върхове, Адамова трупа опит и знания в държавния университет в Казахстан, квалификационна програма по стратегически мениджмънт в Stokholm School of Economics и притежава диплома от Chartered Institute of Procurement and Supply.
А освен това специализира и "Екология" в Япония - страната, за която мечтае от дете.
Нейният път започва на Изток, но я води на Запад, където допринася със своя опит, мироглед и знания над едно десетилетие.
И ежедневно доказва на практика теорията, че многообразието и интернационалните екипи раждат иновации. Колкото повече пъстър житейски опит притежава човек в живота си, толкова по-лесно може да се поставя от другата страна в работата си.
А другата страна в телеком сектора е гледната точка на клиента.
"Това, което много ме впечатли още в самото начало, когато се присъединих към ръководния екип на телекома, е, че зад всяко едно решение, взето във Vivacom, стои интересът на клиента. За нас, като водеща телеком компания, е приоритет да инвестираме в развитието на технологиите, но и да ги правим достъпни за все повече потребители", обяснява Адамова
Тя допълва: "Радвам се, че съм част от една от най-бързо развиващите се телеком компании в Европа, която откликва на нуждите на съвременния потребител с най-добрите услуги".
Това е така, защото през последните 2 години Vivacom успя да се позиционира не просто като водещ телеком, но и като компания, която залага именно на иновациите.Top of Form