Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Над 80% от училищата в България са докладвали инцидент на насилие над дете

Средно 30 прояви на тормоз в училище се случват на ден. За да се противопостави на тази тревожна статистика и да стимулира сигурна образователна среда без агресия, Olympus стартира кампанията “Сила за новото поколение” в партньорство с психолог и с участието на Изабел Овчарова и Дара Екимова. Снимка: Olympus
Средно 30 прояви на тормоз в училище се случват на ден. За да се противопостави на тази тревожна статистика и да стимулира сигурна образователна среда без агресия, Olympus стартира кампанията “Сила за новото поколение” в партньорство с психолог и с участието на Изабел Овчарова и Дара Екимова.

Повече от 80% от всички училища в България са докладвали поне един инцидент на насилие над дете, според данни от 2017 г. насам. Средно 30 прояви на тормоз в училище се случват на ден, а голяма част от тях са свързани с физическа и вербална агресия.

В същото време, онлайн тормозът се е увеличил значително през последните години, представлявайки 38% от всички случаи на насилие в училище.

Осъзнавайки, че днес повече от всякога имаме нужда от създаване на сигурна и вдъхновяваща учебна среда за българските деца, скоро след началото на новата учебна година, Olympus стартира кампанията "Сила за новото поколение: срещу агресията в училище".

Инициативата е в партньорство с училищата в страната и има за цел да достигне до децата и родителите по разбираем и достъпен начин, запознавайки ги с ключовите аспекти на тормоза в училище - как да го разпознават, как да се борят с него и как да потърсят помощ.

Специално в рамките на кампанията са създадени серия от информационни видеа с участието на едни от най-влиятелните български инфлуенсъри в училищните среди - Изабел Овчарова и Дара Екимова. Отправяйки послания като "Кажете СТОП на хейта!" и "Има смисъл да заявиш позиция и да се застъпиш!", видеата са разработени заедно с детския психолог Милена Манова и са съобразени с интересите и речника на децата, така че те да могат да се припознаят в темата на по-дълбоко ниво.

Образователните материали срещу насилието и агресията в училище ще се разпространяват директно в училищата - там, където най-много има нужда да бъдат чути. Над 150 училища взимат участие, за да подпомогнат разпространението на посланията на кампанията и да стимулират учебна среда без агресия.

Освен образователните видеа, "Сила за новото поколение" достига до учениците в училищата в страната и през специални стикери, свързани с темата за тормоза, добротата и приятелството. Позовавайки се на езика на подрастващите, обединяващите стикери призовават "Обичай се", "Нулираме тормоза", "Един за всички, всички за един" и "Ако обиждаш, завиждаш".

Снимка: Olympus

Това, заедно със скорошно реализираната музикална колаборация с детската рап група Poppy Jinks - Пий едно студено мляко", цели да подхрани новото поколение с позиция и стимул към доброто и да ги насърчи да изразяват себе си и да се забавляват.

"Сила за новото поколение: срещу агресията в училище" е част от дългосрочната инициатива "Мляко за новото поколение", с която Olympus цели да окуражи децата да имат собствено мнение и позиция, да бъдат критични и дръзки и да повярват, че светът на бъдещето им принадлежи.

Снимка: Olympus

"Да вдъхновим децата да се защитават и подкрепят, показвайки, че състраданието и приятелството са истинската им сила" е една от основните мисии на инициативата. Осъзнавайки дълбокия и траен ефект на насилието върху психичното здраве на децата, Olympus, марка, поставяща винаги в центъра на света си семейството и грижата за него, приема проблема за собствена кауза.

"Нашето мото "Качество, достойно за деца" ни вдъхновява да подкрепяме децата не само чрез продуктите, които създаваме, но и чрез инициативите, с които се ангажираме. Насилието в училище е един от най-сериозните проблеми, с които нашите деца се сблъскват и ние няма как да останем безучастни", споделят от компанията.

По тази причина Olympus планира да продължи ангажираността си към проблема дълго след кампанията, заявявайки, че това е "мисия, която изисква постоянна работа и посветеност."

"В Olympus дълбоко вярваме в социалната отговорност. С кампанията "Сила за новото поколение" искаме да покажем, че марките могат да бъдат двигатели на положителна промяна, когато тя е автентична за тях самите и за продуктите, с които участват в живота на хората".

Допълнителна информация за кампанията, ще откриете на сайта: www.olympusfoods.bg/campaigns/sila-za-novoto-pokolenie.html

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените