С открит урок по безопасност на движението по пътищата в 55 СУ "Петко Каравелов" бе дадено началото на образователна кампания "Пресичам безопасно с TEDI" в София.
Представители на Главна дирекция "Национална полиция" запознаха първокласниците в софийското училище с основните правила, които те трябва да спазват за своята пътна безопасност.
Кампанията се организира за четвърта поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи.
Като част от инициативата е създаден иновативен мултимедиен урок, който е достъпен безплатно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/. В него е включен и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания от страна на децата.
През предишните три издания на кампанията видео уроците бяха използвани активно от учениците от начален етап на училищното образование. С него децата научават повече за безопасността на движение по пътища на три вида участници - пешеходци, водачи и пътници.
Така те усвояват важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки.
Разработеният онлайн урок дава възможност на всяко българско училище да го използва и да стане част от кампанията. До момента своето изрично желание да се включат в инициативата са заявили 62 училища от 22 населени места, включително и от по-малки такива.
Общият брой на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението само тази година е близо 10 000.
Тазгодишното издание на кампанията "Пресичам безопасно с TEDI" ще се проведе в хибриден формат, като представители на Главна дирекция "Национална полиция" ще направят практически обучения в училища в шестте най-големи български града - София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.
"Здравето и безопасността на децата ни са отговорност не само на всеки един родител, но и на обществото като цяло. За нас в "Тимбарк България" грижата за децата не спира само с полезните и качествени продукти, които им предлагаме всеки ден", коментира Лора Величкова, Бранд мениджър на марката TEDI в "Тимбарк България".
С кампанията "Пресичам безопасно с TEDI", която се провежда за четвърта поредна година, компанията цели децата ни да бъдат в безопасност, на и покрай пътното платно.
Това ще им даде възможност не само да се чувстват сигурни в себе си, но и да бъдат добре подготвени за момента, когато вече сами ще изминават пътя от и до училище.
"Радваме се, че всяка година кампанията печели все повече доверие сред деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения", допълва Величкова.