Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Премиерите на Автосалона в София - част 1

Новият A8 дебютира на българския пазар с два модернизирани V6 турбодвигателя - 3.0 TDI

(286 к.с.) и 3.0 TFSI (340 к.с.). 


Двата осемцилиндрови варианта – 4.0 TDI с 320 кВт (435 к.с.) и

4.0 TFSI с 338 кВт (460 к.с.) ще последват на пазара малко по-късно. Ролята на изключителна

върхова версия ще се изпълнява от модела с двигател W12 и работен обем 6,0 литра. (Tози

автомобил още не е в продажба). 


Версията A8 L e-tron quattro със своето мощно plug-in хибридно задвижване ще дебютира на

пазара у нас на по-късен етап. Неговият 3.0 TFSI и мощният електродвигател постигат

максимална системна мощност от 330 кВт (449 к.с.) и максимален въртящ момент на

хибридната система от 700 Нм. Литиево-йонната акумулаторна батерия съхранява достатъчно

енергия за изминаване на около 50 километра на изцяло електрическа тяга. Снимка: Sofia Motor Show
Новият A8 дебютира на българския пазар с два модернизирани V6 турбодвигателя - 3.0 TDI (286 к.с.) и 3.0 TFSI (340 к.с.).

Двата осемцилиндрови варианта – 4.0 TDI с 320 кВт (435 к.с.) и 4.0 TFSI с 338 кВт (460 к.с.) ще последват на пазара малко по-късно. Ролята на изключителна върхова версия ще се изпълнява от модела с двигател W12 и работен обем 6,0 литра. (Tози автомобил още не е в продажба).

Версията A8 L e-tron quattro със своето мощно plug-in хибридно задвижване ще дебютира на пазара у нас на по-късен етап. Неговият 3.0 TFSI и мощният електродвигател постигат максимална системна мощност от 330 кВт (449 к.с.) и максимален въртящ момент на хибридната система от 700 Нм. Литиево-йонната акумулаторна батерия съхранява достатъчно енергия за изминаване на около 50 километра на изцяло електрическа тяга.

Audi A8 е с нова визия, 400 функции с опция за индивидуализация, 41 асистент системи, 8

варианта за интериорни цветове и 5 предложения за декоративни елементи. 

Внедрена новаторска концепция за управление на функциите със сензорни екрани оставя

копчетата в миналото и представя бъдещето в луксозния клас – интуитивно и минималистично.

Вътрешното пространство на A8 наподобява разкошен просторен салон. Автомобилът участва

и в интелигентното общуване, като водачът задейства много от функциите в него чрез нова

форма на гласово управление.

Audi A8 е и първият серийно произвеждан автомобил в света, разработен с цел постигане на

автономно шофиране. От 2018 година Audi постепенно ще започне да внедрява в серийно

производство отделни функции на революционната система Audi AI за пилотирано управление,

като тази за паркиране и гариране, които позволяват - напълно автономно управление на

автомобила през мобилна апликация, без да е необходимо физическото присъствие на водача

в него.

Снимка: Sofia Motor Show
Audi A8 е с нова визия, 400 функции с опция за индивидуализация, 41 асистент системи, 8 варианта за интериорни цветове и 5 предложения за декоративни елементи. Внедрена новаторска концепция за управление на функциите със сензорни екрани оставя копчетата в миналото и представя бъдещето в луксозния клас – интуитивно и минималистично. Вътрешното пространство на A8 наподобява разкошен просторен салон. Автомобилът участва и в интелигентното общуване, като водачът задейства много от функциите в него чрез нова форма на гласово управление.

Audi A8 е и първият серийно произвеждан автомобил в света, разработен с цел постигане на автономно шофиране. От 2018 година Audi постепенно ще започне да внедрява в серийно производство отделни функции на революционната система Audi AI за пилотирано управление, като тази за паркиране и гариране, които позволяват - напълно автономно управление на автомобила през мобилна апликация, без да е необходимо физическото присъствие на водача в него.

Другият атрактивен модел, представен от Audi e  RS 4 Avant. Той е спортният флагман на
семейството A4 със своя 2.9 TFSI-двигател с 331 kW (450 к.с.). Неговият максимален

въртящ момент от 600 Нм – със 170 Нм повече в сравнение с предходния модел – е на

разположение в забележително широкия диапазон между 1.900 и 5.000 оборота в минута. Така

Audi RS 4 се катапултира за едва 4,1 секунди от 0 до 100 км/ч. Серийното двойно предаване

quattro разпределя тягата на V6-Biturbo-двигателя към четирите колела. Масивни въздуховоди с

RS-типична структура на пчелна пита, както и ниска и широка радиаторна решетка Singleframe

доминират оформлението на предната част. Предлаганите като опция Matrix LED-светлини се

открояват с потъмнени бленди. За подобаващия завършек на задната част се грижи RS-

специфичен дифузор, RS-ауспухова система с овални накрайници и RS-спойлер на задния

капак. Снимка: Sofia Motor Show
Другият атрактивен модел, представен от Audi e RS 4 Avant. Той е спортният флагман на семейството A4 със своя 2.9 TFSI-двигател с 331 kW (450 к.с.). Неговият максимален въртящ момент от 600 Нм – със 170 Нм повече в сравнение с предходния модел – е на разположение в забележително широкия диапазон между 1.900 и 5.000 оборота в минута. Така Audi RS 4 се катапултира за едва 4,1 секунди от 0 до 100 км/ч. Серийното двойно предаване quattro разпределя тягата на V6-Biturbo-двигателя към четирите колела. Масивни въздуховоди с RS-типична структура на пчелна пита, както и ниска и широка радиаторна решетка Singleframe доминират оформлението на предната част. Предлаганите като опция Matrix LED-светлини се открояват с потъмнени бленди. За подобаващия завършек на задната част се грижи RS- специфичен дифузор, RS-ауспухова система с овални накрайници и RS-спойлер на задния капак.

Японска марка Infiniti показа на автомобилното изложение в София
обновения си модел Q50. Моделът разполага с
иновативни технологии в подкрепа на водача и насочени към автономното шофиране.
Обновеното Infiniti Q50 се предлага и с нови двигатели, като вниманието привлича
новият 3,0-литров V6 бензинов мотор с двоен турбокомпресор, който генерира
максимална мощност 400 к.с. и тяга 475 Нм при едва 1600 об/мин. Директното
адаптивно кормилно управление е изцяло обновено спрямо първото поколение.
Новото динамично дигитално окачване на Infiniti осигурява на спортния седан
оптимална комбинация от удобство при пътуване и впечатляваща бързина.

На щанда
на Infiniti могат да се видят и компактните кросоувъри Q30 и QX30, спортното купе Q60 и
големият седан Q70.

Снимка: Sofia Motor Show
Японска марка Infiniti показа на автомобилното изложение в София обновения си модел Q50. Моделът разполага с иновативни технологии в подкрепа на водача и насочени към автономното шофиране. Обновеното Infiniti Q50 се предлага и с нови двигатели, като вниманието привлича новият 3,0-литров V6 бензинов мотор с двоен турбокомпресор, който генерира максимална мощност 400 к.с. и тяга 475 Нм при едва 1600 об/мин. Директното адаптивно кормилно управление е изцяло обновено спрямо първото поколение. Новото динамично дигитално окачване на Infiniti осигурява на спортния седан оптимална комбинация от удобство при пътуване и впечатляваща бързина.

На щанда на Infiniti могат да се видят и компактните кросоувъри Q30 и QX30, спортното купе Q60 и големият седан Q70.

 KIA Stinger - най-мощният и най-луксозен автомобил в историята на

корейския бранд. Това е автентичен грандтурер, автомобил за вълнуващи пътувания

на дълги разстояния. Спортен седан, при който високата ефективност и динамично

съвършенство са в унисон с впечатляващ дизайн. Купето осигурява необходимото

пространство за максимално удоволствие от шофирането, като в същото време

изкушава пътниците с несравним лукс и комфорт. Снимка: Sofia Motor Show
KIA Stinger - най-мощният и най-луксозен автомобил в историята на корейския бранд. Това е автентичен грандтурер, автомобил за вълнуващи пътувания на дълги разстояния. Спортен седан, при който високата ефективност и динамично съвършенство са в унисон с впечатляващ дизайн. Купето осигурява необходимото пространство за максимално удоволствие от шофирането, като в същото време изкушава пътниците с несравним лукс и комфорт.

В София KIA Stinger е показан в своята топ-версия с 3,3 литров twin-turbo V6 бензинов

двигател с мощност от 370 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч само за 4,9 секунди, 8-

степенна автоматична трансмисия и 4 Снимка: Sofia Motor Show
В София KIA Stinger е показан в своята топ-версия с 3,3 литров twin-turbo V6 бензинов двигател с мощност от 370 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч само за 4,9 секунди, 8- степенна автоматична трансмисия и 4

Само месец след Международния Автосалон във Франкфурт своя дебют у нас прави и

KIA Stonic – изключително важен за марката модел, който се включва със силна заявка

за успех в най-бързо разрастващия се автомобилен сегмент в Европа – този на

компактните кросоувъри. Дизайнът на Stonic моментално разкрива произхода на

модела – асоциираната с КИА радиаторна решетка тип „тигров нос” е подчертана от

хромирана обкантваща рамка, a „Targa“ стилът, който Stonic предлага, дава

възможност на клиентите да избират между 20 двуцветни комбинации, загатнати още

в прототипа на модела – Provo. Снимка: Sofia Motor Show
Само месец след Международния Автосалон във Франкфурт своя дебют у нас прави и KIA Stonic – изключително важен за марката модел, който се включва със силна заявка за успех в най-бързо разрастващия се автомобилен сегмент в Европа – този на компактните кросоувъри. Дизайнът на Stonic моментално разкрива произхода на модела – асоциираната с КИА радиаторна решетка тип „тигров нос” е подчертана от хромирана обкантваща рамка, a „Targa“ стилът, който Stonic предлага, дава възможност на клиентите да избират между 20 двуцветни комбинации, загатнати още в прототипа на модела – Provo.

Изцяло

новият кросоувър Hyundai KONA предлага най-новите технологии, като прави премиум
характеристиките по-достъпни за удобно и безопасно шофиране. Новаторските
технологии се допълват от системи като Apple CarPlay за съвършена свързаност и
модерната LED осветеност. Сред задвижващите варианти присъства новият турбо
бензинов мотор със 177 к.с. в съчетание със задвижване 4х4 за динамично и сигурно
пътуване при всякакви условия. Снимка: Sofia Motor Show
Изцяло новият кросоувър Hyundai KONA предлага най-новите технологии, като прави премиум характеристиките по-достъпни за удобно и безопасно шофиране. Новаторските технологии се допълват от системи като Apple CarPlay за съвършена свързаност и модерната LED осветеност. Сред задвижващите варианти присъства новият турбо бензинов мотор със 177 к.с. в съчетание със задвижване 4х4 за динамично и сигурно пътуване при всякакви условия.

Корейският автомобилен производител Hyundai с няколко премиери на софийския
автосалон.
Първата премиера бе на изцяло новият Hyundai i30 N. Той е първият модел от
спортната серия N на марката, създаден от европейското подразделение на Hyundai,
след множество тестове на легендарната писта „Нюрбургринг". 

Новият i30 N е най-
бързият модел на Hyundai. 2,0-литровият бензинов турбодвигател на i30 N се предлага
в два варианта на мощност - с 250 или 275 к.с., като вторият разполага и с електронен
диференциал с ограничено приплъзване.  Въртящият момент е 353 Нм, като
автомобилът е екипиран с 6-степенна механична скоростна кутия. Моделът бе
представен от автомобилния пилот Петър Гьошев, а на премиерата присъстваха и
пилотите от Hyundai Racing Trophy Денис Станчовски и Симеон Симеонов.



Снимка: Sofia Motor Show
Корейският автомобилен производител Hyundai с няколко премиери на софийския автосалон. Първата премиера бе на изцяло новият Hyundai i30 N. Той е първият модел от спортната серия N на марката, създаден от европейското подразделение на Hyundai, след множество тестове на легендарната писта „Нюрбургринг".

Новият i30 N е най- бързият модел на Hyundai. 2,0-литровият бензинов турбодвигател на i30 N се предлага в два варианта на мощност - с 250 или 275 к.с., като вторият разполага и с електронен диференциал с ограничено приплъзване. Въртящият момент е 353 Нм, като автомобилът е екипиран с 6-степенна механична скоростна кутия. Моделът бе представен от автомобилния пилот Петър Гьошев, а на премиерата присъстваха и пилотите от Hyundai Racing Trophy Денис Станчовски и Симеон Симеонов.

Първият автомобил на модела в България бе

представен от неговия собственик - актрисата и водеща Александра Сърчаджиева.

Снимка: Sofia Motor Show
Първият автомобил на модела в България бе представен от неговия собственик - актрисата и водеща Александра Сърчаджиева.

На щанда на Hyundai присъстваха и трите версии на модела IONIQ - с електрическо
задвижване, като хибрид и като Plug-In-хибрид. IONIQ Hybrid съчетава високоефективен
бензинов двигател с електромотор, за мощна работа с по-малък разход на гориво и по-
ниски емисии. IONIQ Electric е първият изцяло електрически модел в гамата на Hyundai.
Electric позволява шофиране без вредни емисии до 280 км с едно зареждане. IONIQ
Plug-In съчетава най-доброто от двата свята - с превключване на електрически режим
той може да измине до 63 километра изцяло на ток. Двигателят с вътрешно горене пък
осигурява необходимото спокойствие за дълги пътувания.



Снимка: Sofia Motor Show
На щанда на Hyundai присъстваха и трите версии на модела IONIQ - с електрическо задвижване, като хибрид и като Plug-In-хибрид. IONIQ Hybrid съчетава високоефективен бензинов двигател с електромотор, за мощна работа с по-малък разход на гориво и по- ниски емисии. IONIQ Electric е първият изцяло електрически модел в гамата на Hyundai. Electric позволява шофиране без вредни емисии до 280 км с едно зареждане. IONIQ Plug-In съчетава най-доброто от двата свята - с превключване на електрически режим той може да измине до 63 километра изцяло на ток. Двигателят с вътрешно горене пък осигурява необходимото спокойствие за дълги пътувания.

T-ROC на Volkswagen e  напълно нов кросоувър от компактния клас с богати възможности за индивидуализация, авангарден дизайн и широк спектър ефективни двигатели и задвижвания, най- модерни асистиращи системи на борда, иновативно дигитализиран и перфектно свързан.

Кросоувърът е с дължина 4.234 мм -252 мм в сравнение с Tiguan); междуосното разстояние се равнява на 2.603 мм. SUV-моделът е широк 1.819 мм (без страничните огледала), а височината му е 1.573 мм. Съчетанието от голяма широчина и сравнително малка височина на каросерията подчертава динамиката на пропорциите. По-ниският в сравнение с някои други SUV-модели център на тежестта допринася и за постигането на по-динамично поведение на пътя.
T-ROC на Volkswagen e напълно нов кросоувър от компактния клас с богати възможности за индивидуализация, авангарден дизайн и широк спектър ефективни двигатели и задвижвания, най- модерни асистиращи системи на борда, иновативно дигитализиран и перфектно свързан.

Кросоувърът е с дължина 4.234 мм -252 мм в сравнение с Tiguan); междуосното разстояние се равнява на 2.603 мм. SUV-моделът е широк 1.819 мм (без страничните огледала), а височината му е 1.573 мм. Съчетанието от голяма широчина и сравнително малка височина на каросерията подчертава динамиката на пропорциите. По-ниският в сравнение с някои други SUV-модели център на тежестта допринася и за постигането на по-динамично поведение на пътя.

Моделът е с експресивен дизайн, има спортни пропорции, предлага избор от
мощни двигатели, задвижване 4 Снимка: Sofia Motor Show
Моделът е с експресивен дизайн, има спортни пропорции, предлага избор от мощни двигатели, задвижване 4

Шестото поколение на градския модел Polo продължава успешната история на модела,

от който вече са продадени повече от 14 милиона екземпляра. Това всъщност е най-

голямото Polo, произвеждано изобщо. Общата му дължина е вече 4053 мм, а

удълженото с 94 мм междуосие прави комфорта на возене още по-добър. Германските

конструктори са постигнали истинско чудо с вътрешното пространство. За всяко от

местата има повече простор, а багажният обем е увеличен с 25%, до минимум 351

литра.

Новото Polo се изкачва в по-висока категория и в технологично отношение, като

предлага възможност на напълно дигитален кокпит, нови аудио и навигационни

оборудвания, Blind Spot Detection (предупреждение за наличие на опасност в мъртвите

зрителни зони), ACC (автоматичен адаптивен темпомат) и предни LED светлини, същите

като на Golf. А системата Front Assist (активно следене на дистанцията и автоматично

спиране при опасност) е включена в стандартното оборудване.
Шестото поколение на градския модел Polo продължава успешната история на модела, от който вече са продадени повече от 14 милиона екземпляра. Това всъщност е най- голямото Polo, произвеждано изобщо. Общата му дължина е вече 4053 мм, а удълженото с 94 мм междуосие прави комфорта на возене още по-добър. Германските конструктори са постигнали истинско чудо с вътрешното пространство. За всяко от местата има повече простор, а багажният обем е увеличен с 25%, до минимум 351 литра.

Новото Polo се изкачва в по-висока категория и в технологично отношение, като предлага възможност на напълно дигитален кокпит, нови аудио и навигационни оборудвания, Blind Spot Detection (предупреждение за наличие на опасност в мъртвите зрителни зони), ACC (автоматичен адаптивен темпомат) и предни LED светлини, същите като на Golf. А системата Front Assist (активно следене на дистанцията и автоматично спиране при опасност) е включена в стандартното оборудване.