Двата осемцилиндрови варианта – 4.0 TDI с 320 кВт (435 к.с.) и 4.0 TFSI с 338 кВт (460 к.с.) ще последват на пазара малко по-късно. Ролята на изключителна върхова версия ще се изпълнява от модела с двигател W12 и работен обем 6,0 литра. (Tози автомобил още не е в продажба).
Версията A8 L e-tron quattro със своето мощно plug-in хибридно задвижване ще дебютира на пазара у нас на по-късен етап. Неговият 3.0 TFSI и мощният електродвигател постигат максимална системна мощност от 330 кВт (449 к.с.) и максимален въртящ момент на хибридната система от 700 Нм. Литиево-йонната акумулаторна батерия съхранява достатъчно енергия за изминаване на около 50 километра на изцяло електрическа тяга.
Audi A8 е и първият серийно произвеждан автомобил в света, разработен с цел постигане на автономно шофиране. От 2018 година Audi постепенно ще започне да внедрява в серийно производство отделни функции на революционната система Audi AI за пилотирано управление, като тази за паркиране и гариране, които позволяват - напълно автономно управление на автомобила през мобилна апликация, без да е необходимо физическото присъствие на водача в него.
На щанда на Infiniti могат да се видят и компактните кросоувъри Q30 и QX30, спортното купе Q60 и големият седан Q70.
Новият i30 N е най- бързият модел на Hyundai. 2,0-литровият бензинов турбодвигател на i30 N се предлага в два варианта на мощност - с 250 или 275 к.с., като вторият разполага и с електронен диференциал с ограничено приплъзване. Въртящият момент е 353 Нм, като автомобилът е екипиран с 6-степенна механична скоростна кутия. Моделът бе представен от автомобилния пилот Петър Гьошев, а на премиерата присъстваха и пилотите от Hyundai Racing Trophy Денис Станчовски и Симеон Симеонов.
Кросоувърът е с дължина 4.234 мм -252 мм в сравнение с Tiguan); междуосното разстояние се равнява на 2.603 мм. SUV-моделът е широк 1.819 мм (без страничните огледала), а височината му е 1.573 мм. Съчетанието от голяма широчина и сравнително малка височина на каросерията подчертава динамиката на пропорциите. По-ниският в сравнение с някои други SUV-модели център на тежестта допринася и за постигането на по-динамично поведение на пътя.
Новото Polo се изкачва в по-висока категория и в технологично отношение, като предлага възможност на напълно дигитален кокпит, нови аудио и навигационни оборудвания, Blind Spot Detection (предупреждение за наличие на опасност в мъртвите зрителни зони), ACC (автоматичен адаптивен темпомат) и предни LED светлини, същите като на Golf. А системата Front Assist (активно следене на дистанцията и автоматично спиране при опасност) е включена в стандартното оборудване.