Изпробваният в тестовете модел е VW Arteon хечбек с пет врати, двулитров TDI-двигател с 110 kW мощност; тегло 1625 кг.
Резултати за нивото на безопасността по категории:
Възрастен пасажер / шофьор: 96 процента
Дете пасажер: 85 процента
Пешеходец: 85 процента
Асистираща система за безопасност при шофиране: 82 процента
Тестваният автомобил е SUV с пет врати, дизелов двигател D4 AWD Momentum, 190 конски сили; тегло 1873 кг.
Резултати за нивото на безопасността по категории:
Възрастен пасажер / шофьор: 98 процента
Дете пасажер: 87 процента
Пешеходец: 76 процента
Асистираща система за безопасност при шофиране: 95 процента
Тестваният автомобил е SUV с пет врати, еднолитров TSI Comfortline двигател; тегло 1250 кг.
Резултати за нивото на безопасността по категории:
Възрастен пасажер / шофьор: 96 процента
Дете пасажер: 87 процента
Пешеходец: 79 процента
Асистираща система за безопасност при шофиране: 71 процента
Тестваният автомобил е хечбек с пет врати, еднолитров TSI Comfortline двигател; тегло 1071 кг.
Резултати за нивото на безопасността по категории:
Възрастен пасажер / шофьор: 96 процента
Дете пасажер: 85 процента
Пешеходец: 76 процента
Асистираща система за безопасност при шофиране: 59 процента
Тестваният автомобил е SUV с пет врати, 1,2-литров "Edition" двигател; тегло 1163 кг.
Резултати за нивото на безопасността по категории:
Възрастен пасажер / шофьор: 85 процента
Дете пасажер: 84 процента
Пешеходец: 62 процента
Асистираща система за безопасност при шофиране: 57 процента
Тестваният модел е хечбек с 5 врати, 2.0i-S EyeSight двигател, тегло 1462 кг.
Резултати за нивото на безопасността по категории:
Възрастен пасажер / шофьор: 94 процента
Дете пасажер: 89 процента
Пешеходец: 84 процента
Асистираща система за безопасност при шофиране: 68 процента
Subaru Impreza е структурно идентична със Subaru XV (с изключение на височината) и има една и съща система за безопасност. Разликите в тестовете отчитат само ефекта от по-малкия пътен просвет на Impreza.
Резултати за нивото на безопасността по категории:
Възрастен пасажер / шофьор: 94 процента
Дете пасажер: 89 процента
Пешеходец: 82 процента
Асистираща система за безопасност при шофиране: 68 процента