Концептуалният Prologue е първият проект, създаден под ръководството на новия главен дизайнер на Audi Марк Лихте, който заема поста от февруари. Размерите на Prologue са сходни с тези на стандартната лимузина А8, а вече вървят слухове, че концептът ще се превърне в серийния А9.
Лихте обясни, че при създаването на Prologue дизайнерите се черпили вдъхновение от някои от най-известните модели на марката, сред които 90 quattro IMSA GTO, оригиналното ТТ и първото поколение на А8, представено през 1994.
Chrysler вече показа освежения 300 преди премиерата му в Лос Анжелис, но това не се отрази на интереса към успешния модел. 300 вече има предница с по-изчистен дизайн, благодарение на новите фароме и новата броня. В интериора нови са мултифункционалният волан, арматурното табло и още няколко уреда. При моторите няма промяна, като става въпрос за 3,6-литровия бензинов мотор Pentastar V6 и за 5,7-литровия V8 Hemi, но добрата новина е, че двигателите вече ще работят с 8-степенен автоматик.
Това е най-мощният сериен модел в историята на Audi. Задвижването е поверено на познатия от Lamborghini 5,2-литров V10 с 570 конски сили, с 45 повече от „нормалния” вариант на R8 V10. Ускорението от 0 до 100 кч/ч отнема точно 3,2 секунди. Производствената серия ще е едва 60 коли, всички оборудвани с автоматик с двоен съединител.
Луксозната марка Maybach възкръсва отново, този път като подбранд на Mercedes и с един модел – Mercedes-Maybach S600. Това не е просто удължена S-класа, въпреки че междуосието на автомобила е удължено с 20,5 сантиметра, за да има повече място за пътуващите отзад.
Интериорът е променен, за да отговаря на изискванията на Maybach – ръчно шитите кожени тапицерии на вратите до задните седалки, които могат да се регулират и обзаведени с функция за масаж. На борда на Maybach S600 се цени както удобството, така и практичността – лимузината може да се превърне в подвижен офис.
Този модел се чака от доста време, но вече е тук и най-вероятно ще оправдае всички очаквания: истинска състезателна кола за ежедневна употреба. Точно какъвто е бил и оригиналният GT350, създаден от Каръл Шелби през 1965 г. Турбомоторът V8 моторът е сменен от атмосферен 5,2-литров, също V8 с мощност „над” 500 конски сили.
CX-3 е субкомпактен кросоувър, който дели платформа и много компоненти с новата Mazda 2, която ще се появи догодина и ще е за моделната 2016. Основният двигател на модела е 2-литров, 4-цилиндров бензинов, а задвижването 4х4 се предлага срещу допълнително заплащане. В Европа моделът ще се предлага с дизелов мотор и по-малък бензинов агрегат.
Ford представи в Лос Анжелис Explorer за моделната 2016 година. Моделът дебютира за моделната 2011 и сега получава първите сериозни промени – предницата му прилича много повече на тази на Edge, а фаровете – на тези на F-150.
Една от големите промени е под капака – там се труди заетият от Mustang 2,3-литров EcoBoost мотор с мощност „поне” 270 конски сили. Продажбите в Щатите на модела ще започнат през лятото.
GTS трябва да се позиционира между Carrera S и GT3, а автомобилът се задвижва от 3,8-литров 6-цилиндров боксер с 430 конски сили. Моторът работи с PDK трансмисия с два съединителя или механична предавателна кутия, които задвижват задните колела. Ще има и GTS с 4х4, но срещу допълнително заплащане.
Концептуалният модел на марката е „идеалният израз на британския луксозен автомобил”, поне така смятат в Bentley. Кабриото е базирано на флагмана на Bentley – Mulsanne Speed и е получило същия мотор – 6,75-литров V8 с две турбини и мощност 530 конски сили.
Концептът е базиран на друг концептуален модел – CGI, създаден, за да отбележи 15-ата годишнина на видео играта Gran Turismo. В Лос Анжелис прототипът дебютира с 3-литров FSI двигател с две турбини и 503 конски сили, 4MOTION задвижване на четирите колела и 7-степенна DSG трансмисия.
Новият Х6 М е комбинация между SUV и мощно и луксозно спортно купе. Двигателят е 4,4-литров V8 с две турбини, а мощността му е увеличена със скромните 3% до 567 к.с. Промените по дизайна включват освежаване на предницата, ауспухова система с 4 накрайници, заден спойлер и дифузьор под задната броня. Освежаване има и в интериора, а сниженото с 10 мм окачване осигурява стабилност при висока скорост, но и необходимото ниво на комфорт на борда.
X5 M се предлага със същия 4,4-литров V8 мотор с 567 конски сили, както и с новата 8-степенна трансмисия M Steptronic. Както и при X6 M ускорението от 0 до 100 км/ч отнема точно 4 секунди. В сравнение с предишното поколение на модела разходът на гориво е намален с 20%, но все още няма официални данни за него.