Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Новата Insignia: мъркащият гепард на Opel

Първото впечатление, което създава тази кола, се фокусира около разкошния дизайн
Първото впечатление, което създава тази кола, се фокусира около разкошния дизайн

Новият модел е по-широк от предшественика си
Новият модел е по-широк от предшественика си

260-те конски сили, в комбинация с 4х4 задвижването, двулитровото турбо и регулируемото поведение на окачването, неусетно превръщат Insignia от представителен бизнес автомобил в спортна машина
260-те конски сили, в комбинация с 4х4 задвижването, двулитровото турбо и регулируемото поведение на окачването, неусетно превръщат Insignia от представителен бизнес автомобил в спортна машина

Средният разход, който успяхме да постигнем с едно не твърде щадящо шофиране, е 11.3
Средният разход, който успяхме да постигнем с едно не твърде щадящо шофиране, е 11.3

4Х4 системата позволява директно ускорение
4Х4 системата позволява директно ускорение

Като стана дума за саунд системата, трябва да упоменем, че инженерите от Opel са изпипали детайлите до степен обсесивно-компулсивно разстройство
Като стана дума за саунд системата, трябва да упоменем, че инженерите от Opel са изпипали детайлите до степен обсесивно-компулсивно разстройство

Новата Insignia: мъркащият гепард на Opel

Агресивната муцуна на Insignia
Агресивната муцуна на Insignia

От 90 до 120км/ч ускорението е стабилно, а от 140 нагоре - напомнящо движението на самолет
От 90 до 120км/ч ускорението е стабилно, а от 140 нагоре - напомнящо движението на самолет

Новото поколение LED матрични светлини IntelliLux е по-прецизно дори от това, което видяхме в Astra
Новото поколение LED матрични светлини IntelliLux е по-прецизно дори от това, което видяхме в Astra