Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Тайният първи автомобил на Ferrari

Auto Avio 815 на тестове в Маранело преди старта на "Миле Миля" през 1940 година
Auto Avio 815 на тестове в Маранело преди старта на "Миле Миля" през 1940 година

Днес единственият оцелял екземпляр от 815 е част от колекцията "Ригини"
Днес единственият оцелял екземпляр от 815 е част от колекцията "Ригини"

Алберто Аскари иска от Енцо състезателна кола за "Миле Миля"
Алберто Аскари иска от Енцо състезателна кола за "Миле Миля"

Създаването на 815 отнема едва 4 месеца
Създаването на 815 отнема едва 4 месеца

Уникатът е важна част от историята на легендарното състезание
Уникатът е важна част от историята на легендарното състезание

Енцо Ферари (вляво) и екипът му преди старта на "Миле Миля"
Енцо Ферари (вляво) и екипът му преди старта на "Миле Миля"

Марио Ригини и единственият оцелял 815
Марио Ригини и единственият оцелял 815

Състезателният автомобил е базиран на серийния FIAT 508C Ballila
Състезателният автомобил е базиран на серийния FIAT 508C Ballila

От времето, когато Алонсо и Маса бяха пилоти на Ferrari: двамата позират с 815 и 125 S.
От времето, когато Алонсо и Маса бяха пилоти на Ferrari: двамата позират с 815 и 125 S.

Втората световна война слага край на проекта Auto Avio 815
Втората световна война слага край на проекта Auto Avio 815