Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Смъртоносната сицилианска красота на "Тарга Флорио"

Историята на най-романтичното трасе в света всъщност е история на автомобилизма

Вижте в галерията какво изживяване е представлявало някога състезанието по "Тарга Флорио" в Сицилия
Историята на най-романтичното трасе в света всъщност е история на автомобилизма

Вижте в галерията какво изживяване е представлявало някога състезанието по "Тарга Флорио" в Сицилия

Всяка година ралито в Сицилия се е празнувало като национален празник
Всяка година ралито в Сицилия се е празнувало като национален празник

Местните сa се събирали по (и над) планинските улици...
Местните сa се събирали по (и над) планинските улици...

Поставяли са столове, дивани, маси и одеяла около трасето, в очакване да се появят любимите им състезатели.
Поставяли са столове, дивани, маси и одеяла около трасето, в очакване да се появят любимите им състезатели.

В продължение на 71 години сицилианското трасе събира елита на автомобилния спорт.
В продължение на 71 години сицилианското трасе събира елита на автомобилния спорт.

Огражденията между хората и пистата години наред са представлявали основно бали със слама.
Огражденията между хората и пистата години наред са представлявали основно бали със слама.

"Тарга Флорио" остава завинаги сред най-опасните трасета в света.
"Тарга Флорио" остава завинаги сред най-опасните трасета в света.

Действително е чудо, че за 7 десетилетия на "Тарга Флорио" се случват едва 9 фатални инцидента.
Действително е чудо, че за 7 десетилетия на "Тарга Флорио" се случват едва 9 фатални инцидента.

Най-любимият състезател на местните през 60-те и 70-те години на 20 век е Нино Вакарела, родом от Палермо.
Най-любимият състезател на местните през 60-те и 70-те години на 20 век е Нино Вакарела, родом от Палермо.

Техническата поддръжка се е случвала из улиците на малките сицилиански градчета и слеца.
Техническата поддръжка се е случвала из улиците на малките сицилиански градчета и слеца.

Плакати за състезанието през годините.
Плакати за състезанието през годините.

До момента, в който полицията не затваря трасето по време на последното състезание завинаги, "Тарга Флорио" е емблема на автомобилния спорт.
До момента, в който полицията не затваря трасето по време на последното състезание завинаги, "Тарга Флорио" е емблема на автомобилния спорт.

Най-силните години на състезанието са, докато няма ясно разделение между пистови и рали коли.
Най-силните години на състезанието са, докато няма ясно разделение между пистови и рали коли.

Началото е поставено през 1906-та, по времето, когато турнирите "Гранд При", които по-късно ще го засенчат, са все още изолирани събития, а не серийни състезания.
Началото е поставено през 1906-та, по времето, когато турнирите "Гранд При", които по-късно ще го засенчат, са все още изолирани събития, а не серийни състезания.

За да се спечели "Тарга Флорио" са били необходими поне 60 обиколки.
За да се спечели "Тарга Флорио" са били необходими поне 60 обиколки.

"Гранд"-обиколката от 148 км е съдържала 2000 завоя, повечето от които из населени места.
"Гранд"-обиколката от 148 км е съдържала 2000 завоя, повечето от които из населени места.