Осем такива трансформации можете да видите в нашата галерия:
Този Morris Minor e произведен през 1953 г., но дизеловото му сърце отдавна е заменено с напълно безшумен електрически мотор. Собственикът на колата се казва Матю Куитър и каузата му е да превърне колкото се може повече стари автомобили в електромобили. Частите, които Куитър използва, обикновено са от катастрофирали коли, марка Tesla и Nissan Leaf.
London Electric Cars е фирма, която се е специализирала да превръща ето такива Mini Cooper-и в електрически автомобили. Едно от последните постижения на компанията е Mini Cooper от 1993 г. с мотор от Nissan Leaf и над 110 километра пробег с едно зареждане. Предлага се и вариант с пробег от 400 километра, като цената надскача 40 хил. долара.
Mercedes като този е сред специалитетите на фирма Hemmels, чието седалище се намира близо до Кардиф. По колата са запазени всички автентични части без двигателя, включително предното табло и кожената тапицерия. Електромоторът е с мощност от 160 конски сили, а пробегът с едно зареждане е 320 километра. Един ценител на Mercedes 280SL “Pagoda” може да притежава тази находка за 295 хил. долара.
Нидерландците от Voiture Extravert за момента правят само един вариант електромобили, наречени Quintessenza. Той се основава на Porsche 911 и процесът по преобразяването на един екземпляр отнема около девет месеца. Промяната включва смяна на двигателя, боядисване със специална цинкова боя и цялостна вътрешна реконструкция. Пробегът е 400 километра на цена от поне 340 хил. долара и нагоре.
Totem Automobil е италиански стартъп, който преобразява ето такива модели Alfa Romeo в електрически коли, които съчетават ретро дизайна със съвременните технологии. Двигателите, които от Totem предпочитат, са с 518 конски сили, като от оригиналното шаси по техни думи остават едва около 10 процента. Цената започва от 510 хил. долара.
Собственикът на RBW, които са отговорни за промяната в MGB Roadster, твърди, че е върл почитател на класическите коли, просто иска да ги направи по-екологични. При този автомобил изцяло са подменени предния и задния капак, както и вратите. Добавена е озвучителна система Pioneer, 7-инчов дисплей и електрически прозорци. Цената е 120 хил. долара.
Moments Motors се намират в Остин, Тексас, и помагат ето такива класики да се превърнат в електромобили с помощта на част от автомобили Tesla. Цената им обаче започва от 70 хил. долара в зависимост от конфигурацията.
Хипи микробусът става електрически благодарение не Zelectric, които заместват не само двигателя, но и повечето компоненти с такива от XXI век. Батерията и моторът са от Tesla Model S и се хвалят със 115 конски сили. Цената на подобен микробус започва от 74 хил. долара, срещу които клиентът получава и озвучаване Alpine, електрическо подгряване на седалките, предна и задна камера за паркиране и система за сигнализиране за пешеходци.