Любовта между изпълнителя Ед Шийрън и бранда за кетчуп Heinz стигна до ново ниво. Ед Шийрън има татуировка на кетчупа на ръката си, а сега компанията пуска лимитирана серия със специални опаковки кетчуп, които са обвити в татуировки на Ед Шийрън.
Произведени са само 150 бутилки, като 104 от тях ще бъдат продадени чрез онлайн лотария. Три от бутилките ще бъдат пуснати на търг от Christie's на 15 август, а приходите ще бъдат дарени на организации, избрани от Ед Шийрън - хосписи за деца Източна Англия и организацията Rise Against Hunger.
Сред татусите, обвили бутилката Heinz, са роза, парченца от пъзел и логото на Heinz, което Шийрън си татуира по време на турне в САЩ като знак на любовта му към продукта.
През юни се появи и реклама на известния кетчуп с Шийрън.
Лимитираната серия бутилки Heinz се появява към финала на турнето на британския певец за албума му Divide, което наскоро счупи рекордите за най-печелившо турне.
Продължение на „Аладин"?
Продуцентът на „Аладин" Дан Лин изглежда е пуснал духът от бутилката - той планира продължение на игралния римейк от 2019 г. на анимацията на Disney. В интервю пред comicbook.com той разкрива, че когато са започнали работа по филма, просто са искали да направят най-добрия възможен филм и да оставят публиката да реши дали иска да види повече.
"И бих казал, че зрителите искат да видят още. Те са гледали този филм многократно", казва Лин. Затова той вярва, че от историята има още, което трябва да бъде разказано. При евентуално продължение обаче студиото няма да повтаря нищо, което вече е правено досега.
В момента Disney изследва докъде биха могли да стигнат с този франчайз, като споменава видео продълженията на анимацията от 1992 година - „Завръщането на Джафар" и „Аладин и царят на разбойниците".
Ким Кардашиян обърка феновете на Бионсе... с грим
Риалити звездата Ким Кардашиян пусна поредна серия грим, но не това привлече вниманието на последователите й в социалните мрежи, а фактът, че тя прилича не на себе си, а на Бионсе.
Кардашиян сподели свои снимки с новата си серия козметични продукти, които са в стил 90-те. Вместо да се фокусират върху гримовете KKW, последователите на звездата обръщат внимание на това колко различно изглежда тя на рекламните снимки и дори допускат, че се е подложила на операция, за да прилича на Бионсе. Това доведе до противоречиви реакции в социалните мрежи.
I may be slightly blind but I’m sure Kim Kardashian’s new face is an attempt to look similar to Beyoncé? pic.twitter.com/FOOmHiBfzT
— 🃏 (@dnilei) August 10, 2019
„Новото" й лице е дело на гримьорката Мери Филипс, която успява да й придаде опушен вид, приглушено червило и подчертан контур на носа.