Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Емилиано Сала летял на същия самолет и два дни преди катастрофата

Сала добре е познавал самолета, тъй като е летял с него и два дни по-рано.
Сала добре е познавал самолета, тъй като е летял с него и два дни по-рано.

Съюзът, който представлява чартърните компании, призова регулаторния орган Civil Aviation Authority да разследва серия от полети преди фаталния над Ламанша, довел до смъртта на нападателя Емилиано Сала.

The Air Charter Association (Baca) има сериозни съмнения за незаконно уреждани в миналото полети, какъвто е бил и този с аржентинеца.

Вече бе доказано, че пилотът на фаталния полет - Дейвид Ибътсън, е летял без разрешително да го извърши.

Оказва се, че от началото на декември до 21 януари - деня на катастрофата - са извършени няколко полета между Франция и Уелс, свързани с трансфера. И около тях има доста неясни, а - оказва се - и неособено законни неща.

На 5 декември мениджърът на Кардиф Сити - Нийл Уорнък, както и помощникът му Кевин Блекуел, са летяли да гледат Сала в игра за Нант срещу Марсилия.

Този полет е бил нает при съмнителни обстоятелства от агента на играча Уили Макей.

Следващите осем полета в двете посоки, които са включвали нова скаутска мисия на хора от Кардиф, както и пристигането и прибирането на Сала за медицински прегледи в новия му клуб, са извършени от официална лицензирана компания - Channel Jets.

Клубът от Висшата лига Кардиф твърди, че е работил само с тази компания, когато е организирал полети по случая. Въпреки това, около два от тези курсове също има неясноти - не са регистрирани като такива с пасажери на борда, а като товарни. А в самолетите, по признанията на хората от Кардиф, са били Уорнък, Макей, Сала и още хора.

Два дни преди фаталния инцидент, на 19 януари, Сала лети от Кардиф към Нант отново на борда на Piper Malibu N264DB с пилот Дейвид Ибътсън.

Така се оказва, че съобщението му към приятели малко преди катастрофата, че "машината ще се разпадне всеки момент" са странни, тъй като два дни преди това се е возил в същата машина.

Както стана въпрос, пилотът Ибътсън, чието тяло не бе намерено, е нямал необходимия лиценз, за да лети над Ламанша с такъв самолет. Той е имал патент само за управление на самолета без пътници в него.

Заключението на полицията е, че "базови грешки на пилота" са причинили катастрофата.

Но от The Air Charter Association (Baca) са убедени, че разследването, за което настояват, ще доведе до нови разкрития.

 

Най-четените