Сред най-големите страхове на хората е излизането на сцена пред публика - особено ако е свързано и с пеене на всеизвестна мелодия. Но както успяхме да се убедим, футболните фенове нямат проблем да го направят в името на големия мач.
В края на 2014 г. Heineken направи участието на Лудогорец в Шампионската лига още по-незабравимо. Сигурно си спомняте, че билетите за мачовете изчезнаха със светлинна скорост, а пускането на допълнителни пропуски беше съпроводено с гигантски опашки.
В тези напрегнати условия Heineken награди най-смелите и истински фенове, останали без билет за двубоите, със специален VIP бекстейдж пропуск за мача. Условието - да излязат на импровизирана сцена пред останалите на опашката на стадион "Васил Левски" и да изпеят не коя да е песен, а химна на Шампионската лига.
Сега Heineken улавя духа на това предизвикателство във видеото The Last Tickets. Защото си струва да видим на какво са способни истинските фенове, за да стигнат до стадиона.
С подновяването на мачовете от Шампионската лига на 17 февруари можем да очакваме нови предизвикателства от Heineken - този път свързани с някои от легендите на турнира. Информация за тях ще ес опяви скоро.