Робин ван Перси, Сеск Фабрегас и Тиери Анри са партньори в бизнеса.
Майкъл Джордан вложи десетки милиони в швейцарската компания Sportradar. Тя се занимава със събиране и анализ на спортна статистика. На клиентите се предлага информация в реално време в 48 различни дисциплини. Sportradar си сътрудничи с букмейкърски къщи и онлайн игри, предоставя услугите си на Google и Yahoo Sports, а преди няколко месеца сключи дългосрочни договори с НХЛ и НФЛ. Само в края на октомври бяха привлечени нови инвестиции в размер на 44 млн. долара. Това е първи опит на Въздушния в подобен род инвестиции, но баскетболната легенда спокойно може да си позволи известен риск. През 2014 г. той официално влезе в клуба на милиардерите.
Дейвид Бекъм. Има само един начин да разберем какво прави Дейвид Бекъм точно в този момент - да се възползваме от приложението MyEye. По същество това е социална мрежа, в която потребителите снимат и качват видео съдържание в реално време. Бекъм реши да инвестира миналото лято, а сумата е 2 млн. паунда. Бившият капитан на Англия не само повярва в идеята, но е сред най-запалените й ползватели. "Убеден съм, че MyEye ще промени този бизнес", обяви Бекс. Само за първите 48 часа от пускането му на пазара приложението бе свалено от 4 милиона души. Те имат привилегията да споделят част от живота на Дейвид - например как купонясва в Лос Анджелис или си общува с виетнамски малчугани при визитата си в Хо Ши Мин.
Кристиано Роналдо. Носителят на "Златната топка" подкрепя компанията Monster и щедро позира с безжични слушалки, брандирани с ROC Live Life Loud. Музикалните аксесоари на стойност от 170 до 300 долара бяха пуснати на пазара в края на лятото. В допълнение Роналдо предлага и стерео колоните ROC BackFloat, които умеят да...плуват. Някои потребители вече се оплакаха от необосновано високите цени.
Андрес Иниеста. Футболистът налива пари за разработката на миниатюрна камера, която се закрепя върху фланелките на футболистите и позволяват на зрителите да гледат мача през очите на любимците си. Разработката е на испанската фирма FirstV1sion, която се надява да привлече около 3 млн. евро до края на годината. Тя вече бе успешно тествата в баскетболното дерби Барселона - Реал Мадрид.
Майкъл Оуен. През 2013 г. бившият английски национал вложи стотици хиляди лири в социалната мрежа Sportlobster - нещо като спортен фейсбук за феновете. Платформата предоставя новини, анализи, видео. И най-важното - възможността всеки да публикува собствения си коментар. Ако даден потребител се интересува например от Челси, Мария Шарапова и мотоциклетизъм, че чете само за тях. "Хората не бива да губят ценно време в мрежата, докато търсят информация за любимия си отбор", посочват разработчиците. Сред акционерите е и бившият пилот от Формула 1 Марк Уебър. Само за първата година бяха привлечени 1,85 милиона абоната.
Анди Мъри. Британският тенисист е рекордьор по инвестиции в стартиращи технологични бизнеси. Той участва в няколко проекта, които нямат нищо общо със спорта. Trillenium е магазин за виртуална реалност, Shavekit доставя принадлежности за бръснене у дома, а My Mini Factory е социална мрежа за любителите на 3D-печата. В допълнение Мъри финансира и верига ресторанти за здравословно хранене.
Шакил О'Нийл. Бившият баскетболист също е луд по технологиите. Той подкрепя например Speakerfy - мобилно приложение, което синхронизира музиката между различни устройства. И Loyal3 - платформа за търговия с акции. "Когато инвестирам, не мисля за парите. Най-важни са потенциалът и забавлението", убеден е Шак.