Барселона ще направи промяна в името на митичния стадион "Камп Ноу" за пръв път в историята.
"Марка" съобщава, че новото име на съоръжението ще бъде "Спотифай Камп Ноу" заради спонсорския договор с най-известната музикална стрийминг платформа.
Сделката между Барса и Spotify ще бъде на обща стойност 280 млн. евро.
Клубът ще получава по малко под 100 милиона годишно в следващите три сезона, а в замяна името на Spotify ще бъде добавено към името на стадиона.
Логото на компанията пък ще се появи върху екипите на мъжкия и женския отбор на каталунците.
Испанският гранд има голяма нужда от мощен спонсор, за да облекчи тежкото си финансово положение и за да може да си позволи активност на трансферния пазар през лятото.
"Марка" твърди също, че голяма част от първия транш от Spotify ще бъде използван за привличането на младата звезда на Борусия Дортмунд Ерлинг Хааланд.