Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Виртуалната реалност - триумф или разочарование

2016-а вече е наричана годината на виртуалната реалност. Наистина през следващите месеци големите VR продукти ще дебютират на пазара - но изглежда в началото ще са твърде скъпи и няма да предлагат достатъчно съдържание, за да спечелят масовата публика Снимка: Getty Images
2016-а вече е наричана годината на виртуалната реалност. Наистина през следващите месеци големите VR продукти ще дебютират на пазара - но изглежда в началото ще са твърде скъпи и няма да предлагат достатъчно съдържание, за да спечелят масовата публика

Дори при най-евтиния и достъпен сценарий, Google Cardboard + съвместим смартфон, VR все още е слабо популярна технология извън тесните геймърски кръгове. Една от водещите причини е липсата на наистина добро съдържание, което не е на ниво технологично демо. През 2016 г. това би трябвало да се промени поне донякъде Снимка: Getty Images
Дори при най-евтиния и достъпен сценарий, Google Cardboard + съвместим смартфон, VR все още е слабо популярна технология извън тесните геймърски кръгове. Една от водещите причини е липсата на наистина добро съдържание, което не е на ниво технологично демо. През 2016 г. това би трябвало да се промени поне донякъде

Освен с високата цена на самия уред, виртуалната реалност идва и със сериозни системни изисквания за компютъра, който я подкарва. Става въпрос за конфигурации, струващи от около 1000 долара нагоре, а водещият разработчик на видеокарти Nvidia наскоро призна, че повечето съвременни компютри просто няма да могат да подкарат Oculus с добър фреймрейт Снимка: Getty Images
Освен с високата цена на самия уред, виртуалната реалност идва и със сериозни системни изисквания за компютъра, който я подкарва. Става въпрос за конфигурации, струващи от около 1000 долара нагоре, а водещият разработчик на видеокарти Nvidia наскоро призна, че повечето съвременни компютри просто няма да могат да подкарат Oculus с добър фреймрейт

Анализаторът Джийн Мюнстър предвижда до 2025 г. пазарът на виртуална реалност да се е разгърнал до $62 млрд. и да включва спортни събития на живо, концерти, образователни програми, социални контакти, филми, гейминг, както и съдържание за възрастни
Анализаторът Джийн Мюнстър предвижда до 2025 г. пазарът на виртуална реалност да се е разгърнал до $62 млрд. и да включва спортни събития на живо, концерти, образователни програми, социални контакти, филми, гейминг, както и съдържание за възрастни

Инвестиционната банка Piper Jaffray сравнява моментната фаза на виртуалната реалност със състоянието на смартфоните преди 15 г.
Инвестиционната банка Piper Jaffray сравнява моментната фаза на виртуалната реалност със състоянието на смартфоните преди 15 г.

Playstation VR ще въведе виртуалната реалност и за игралните конзоли, докато VR сетовете на HTC и Oculus са PC ориентирани Снимка: Getty Images
Playstation VR ще въведе виртуалната реалност и за игралните конзоли, докато VR сетовете на HTC и Oculus са PC ориентирани

Google Cardboard засега е най-достъпното решение за виртуална реалност
Google Cardboard засега е най-достъпното решение за виртуална реалност

VR играта The Climb на именития разработчик Crytek ви позволява да се изявявате като катерачи из красиви местности. Заглавието е за Oculus Rift и се играе чрез движения на главата
VR играта The Climb на именития разработчик Crytek ви позволява да се изявявате като катерачи из красиви местности. Заглавието е за Oculus Rift и се играе чрез движения на главата