Какво се получава, когато новите технологии срещнат иновативните идеи?
Отговорът, който е доста впечатляващ, стана ясен по време на седмицата на модата в Ню Йорк, когато компанията Ralph Lauren презентира новата дамска линия за сезон "пролет" 2015 година - Polo.
Вместо традиционно модно шоу обаче, подбраната публика, сред която бяха множество известни личности и световноизвестни модни редактори, присъства на зрелищен спектакъл. А именно революционно високотехнологично изживяване, който можеше да се наблюдава от поляната Cherry Hill в западната част на Сентрал Парк в Манахатън.
Модното ревю на Ralph Lauren преставляваше 4D проекция върху огромен екран, висок над 18 и широк над 45 метра, разположен над водата на езерото в парка.
Заснетите предварително манекени дефилираха сред знакови улици и добре познати ключови места за "града, който никога не спи".
Генерираният 4D ефект e получен чрез сложна технология, включваща заснемането на множество елементи едновременно за всеки кадър.
За уникалното шоу дизайнерът, чието име е легенда в модата и който е нюйоркчанин, родом от Бронкс, казва:
"Исках да направя нещо голямо за новата дамска марка Polo, нещо модерно, в градски стил. Затова се върнахме в Central Park, място, което обичам и което улава духа на Polo, за да предложим действително новаторска смециса от мода и технологии".
Действително, новата технология, използвана от легендарната марка, може да промени завинаги облика на модните ревюта по света.
Колкото до дамската колекция, 74-годишният дизайнер казва: "Моето Polo момиче е младо - без значение от възрастта си - и има собствено чувство за личен стил".
Сред поканените на официалната вечер бяха Анна Уинтур - главен редактор на американското списание Vogue, Иванка Тръмп - дъщерята на милиардера Доналд Тръмп, шведският хокеист Хенрик Лундквист, роднини, приятели и почитатели на Polo.
Едновременно с уникалното ревю беше отпразнувано и офицалното откриване на първия по рода си бутик Polo Flaship на Ralph Lauren в Ню Йорк, който се намира на легендарното "Пето Авеню" под № 711.
Бутикът се простира на 3530 кв. м и заема три етажа в историческа сграда на ъгъла на 5-то Авеню и 55-та улица, в центъра на един от най-известни и легендарни шопинг райони на огромния мегаполис.
Впечатляващият магазин пренася клиентите в един съвременен и свеж свят, където освен да изберат от огромното разнообразие модели Ralph Lauren, могат да се наслядят и на първото по рода си кафене Ralph's Coffee.
Новият Polo flagship е първият от многото планирани бутици, които марката ще отвори през следващите години в различни градове в света.