Московското метро е едно от най-натоварените в света. Влаковете идват на всеки две-три минути.
Снимка: Getty Images
Мозайка в метростанцията при "Парк на победата"
Снимка: Getty Images
Метростанция "Комсомолская"
е една от най-натоварените в Москва. Намира се под площада, носещ същото име.
Снимка: Getty Images
Открита е през януари 1952 година по време на втората фаза от конструиране на метрото
Снимка: Getty Images
Друга известна метростанция е "Маяковская". Тя е открита през септември 1938.
Снимка: Getty Imafges
Често е наричана една от "най-драматичните" станции в цялата мрежа.
Снимка: Getty Images
Метростанция "Новослободская" е отворена през 1952 и е особено богато украсена. Архитектът, който я е проектирал - Алексей Душкин, решава да използва стъклопис за украсата й. Затова на станцията има 32 пищно декорирани табла.
Снимка: Getty Images
За разлика от другите станции, "Паркът на победата" е относително млада - открита е през май 2003 година, а огромната мозайка е по случай края на Втората световна война.
Снимка: Getty Images
Една от най-ранните метростанции в Москва е открита през 1938 година. "Площадът на революцията" отразява по-ранен етап от историята на Русия, а огромни статуи обрамчват вратата, през която трябва да преминат пътниците
Снимка: getty Images
Метростанция "Чертановская"
Снимка: Getty Images
Изрисувани тавани, пищни полилеи и пейки в стил „Сецесион“ - кой друг световен метрополитен може да се похвали с такъв дизайн? Е, влакове на метрото може би имат нужда от пълна промяна, но поне станциите си струва да бъдат видени.
Снимка: Getty Images
Метростанция „Проспект мира“ е част от Кольцевая (Кръговата) метролиния.
Снимка: Getty Images
Детайл на метростанция „Проспект мира“
Снимка: Getty Images
Метростанция "Киевская" е единствената, разположена на Кръговата линия извън административния център на Москва
Снимка: Getty Images
Метростанция Арбатская
Снимка: Getty Images
Повечето линии минават радиално през града, с изключение на Кольцевая (Кръговата), която представлява 20-километров пръстен, позволяващ връзка между всички други линии