Холивуд съсипа тези филми

От години срещу Холивуд се сипят критики за това, че вече не може да произвежда оригинални идеи. Повечето актуални филми в момента са или по комикси, или по книги, или по игри, или по други филми, които вече са заснети някъде някога.

И е факт, голямата американска филмова индустрия не се притеснява да прави римейкове - дали на стари класики, дали просто с женски каст вместо с мъже, дали нещо, което в чужбина е показало добри резултати.

Понякога тези опити са успешни и новата американска версия на чуждоземния хит е повече от добра и светът запомня именно нея. Примери за подобни хитове са The Departed ("От другата страна") с Джак Никълсън, Леонардо ди Каприо и Мат Деймън (оригиналът е от Хонконг, 2002 г.) или "Усещане за жена" с Ал Пачино, чийто оригинал е италиански от 1974 г.

За жалост далеч немалък е броят и на провалите. Онези ленти, които въпреки добрия чуждестранен материал, служещ за основа, накрая се оказват посредствени и скучни като сборник с вицове на германски счетоводители.

В галерията можете да видите някои от най-популярните примери за това защо някои неща Холивуд просто не трябва да ги пипа.

#3 e-mil 28.06.2018 в 06:35:40

"The Tourist... римейк на успешен германски филм... "Животът на другите" Пак цитирате неща, които не сте гледали. "Животът на другите" беше филм за офицер от Щази, който следи една двойка и започва да им съчувства. А "The Tourist" е римейк на неуспешен френски филм със съвсем различен сюжет. * * * "Godzilla... японският оригинал от 1954 г.... опитът на киностудиата да капитализират възможно най-много пари от филмите със зъбати чудовища след "Джураскик парк". " Не съвсем. Първо не става дума за един оригинал, а за японска поредица от над 20 филма (като си помислиш как ние мрънкаме още при третото продължение на някой филм). И второ, работата по американският римейк започна преди да излезе Джурасик парк. Тя плод на опитите на американския дистрибутор на японските филми да докара продукцията в САЩ. Които опити започват още преди даже да бъде написана книгата на Крайтън.

#4 Kenny McCоrmick 28.06.2018 в 07:05:55

Само аз ли не считам, че "Такси в Ню Йорк" е по френското "Такси"? Да, Люк Бесон, нали, но откъм сюжет допирните точки са изключително малко.

#5 deaf 28.06.2018 в 16:31:11

То Холивуд не само филми,но и жени съсипва и променя! Млада кандидат-звезда: - О,Харви колко ти е голям,искам го! Двайсет години по-късно: - А пък г-н Уайнстийн ме изнасили!

#6 Latrell Spencer 28.06.2018 в 20:38:56

"Vanilla Sky "е по-слаб от "Abre los ojos ", но не може да се каже, че е съсипан. Друг филм който се сещам сега като римейк е "The longest yard" бледо копие на "The mean machine", въпреки че и двете са холивудски продукции мисля.

Новините

Най-четените