Премиерният „Отряд самоубийци" е твърде често описван като разочарование, белязано от неравно темпо, несвързани сюжетни линии и нелогични действия, както и от вариации в цялостния тон.
Насред цялата полемика около филма, Hollywood Reporter писа, че продукцията е преминала през огромни проблеми заради процудентите от Warner Bros, които поставили непосилни срокове, направили рисков избор на режисьор и впоследствие не харесали неговата версия, наложили допълнителни снимки и накрая направили смесица между няколко различни монтажа на филма.
Всичко това било с цел постигането на различен краен резултат от разочаровалия „Батман срещу Супермен", но ефектът явно е точно обратният.
Доколко истината за създаването на „Отряд самоубийци" е такава - вероятно никога няма да разберем със сигурност.
Но сигурното е, че студийната система на Холивуд и желанието на продуцентите да диктуват кинопроцеса и да взимат крайните решения са провалили не един и два филма през годините.
„Отряд самоубийци" няма да е първият, нито последният, като за предстоящия в края на годината „Rogue One: История от Междузвездни войни" отсега има подобни опасения.
По този повод си припомняме няколко холивудски филма, провалени от вмешателството на продуцентите, които не се колебаят да променят сценарии в движение, да премонтират след отзиви от тестови аудитории и даже изцяло да изключват режисьора от творческия процес.
Често с катастрофални резултати, както в тези седем случая.
(Съществуват и големи и всепризнати филми като „Имало едно време в Америка" и „Блейд Рънър", чиито премиерни версии са били безмилостно окастрени и ужасяващо променени заради недоволни продуценти. Впоследствие обаче тези филми са получили своите режисьорски версии, спечелили статута им на велики произведения).
Забравили сте да споменете Алън Смити. На "него" са му съсипани над 60-70 филма.