Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Рекламни решения за подови настилки

Настилките са перфектния дисплей на дребно
Настилките са перфектния дисплей на дребно

Може и да не сте се замисляли, но един от добрите начини да рекламирате нещо е да го сложите в краката на клиентите си. Ако имате магазин и искате да комуникирате нещо на посетителите си е добраи дея да го сложите на пода.

Как работят брандираните подови настилки?

Брандираните подови настилки са решение за неизползваното пространство на пода, което създава максимална експозиция точно там, където това наистина има значение, където клиентът ви взема решение за покупка.

Като начин да привлечете вниманието на потенциалните купувачи, преди да направят окончателното си решение за покупка, допринасяйки към процеса на закупуване в критичен момент, за разлика от всяка друга форма на реклама.

В човешката природа е да гледаме надолу, за да видим накъде отиваме. Вашият клиент не е по-различен. Изследване за проследяване на погледа показва, че клиентът прекарва половината от времето си, гледайки надолу в пода. Така настилките са перфектния дисплей на дребно. Рекламирайте своята марка или промоция, поставяйки я под пряка видимост.

Подовите настилки на пръв поглед може да изглеждат по-евтин вариант в случаите, когато са за еднократна употреба - това е краткосрочно решение. Устойчивите решения за подова реклама са многократни, дълготрайни и много лесни за употреба! Просто заменяте визията на подовата постелка с актуалното послание и следващата рекламна кампания е готова. От лятна разпродажба до есенно предложение или зимна отстъпка. До края на пролетта и следващите години през лятото! Инвестирате веднъж като го използвате отново и отново!

Постелките тип изтривалки или подовите настилки са полезен начин да комуникирате посланието си, но се уверете, че Вашето послание за марката се откроява и активирате отново рекламната си кампания там, където е най-важно!

Със сигурност правилното послание на точното място - там където се случва покупката, е начинът по-лесно и целево да стигнем до клиента.

 

Най-четените