Инициативата #1000cranes и оперативният директор на Dentsu Aegis Network България - Радослав Неделчев бяха отличени в тазгодишните Future Proof Awards.
Dentsu Aegis Network България спечели две отличия на тазгодишните глобални награди Future Proof Awards.
Наградите Future Proof имат за цел да отличат най-добрите практики и постижения в областта на Корпоративната социална отгорност и да представят най-отговорните, амбициозни и иновативни проекти в тази сфера.
Социалната инициативата #1000cranes беше отличена в категорията за иновации - "Innovating the Way Brands are Built". Коледната кампания, проведена в края на 2015 година, беше посветена на каузата на Фондация "За нашите деца", която подпомага развитието на децата в сигурна и защитена семейна среда.
Служителите на компанията изработиха ръчно 1000 оригами, които раздадоха като коледни послания на свои партньори и клиенти с цел да популяризират дарителския номер на инициативата.
Кампанията идва от преданието на древна японска легенда, според която, всеки който направи 1000 хартиени птици, сбъдва най-съкровената си мечта.
Радослав Неделчев, оперативен директор на Dentsu Aegis Network България, пък получи най-високото глобално признание за развитието на социалната отговорност на корпоративно ниво в категорията "Move the Dial - Champion".
Отличието е за личния му принос в създаването на социално отговорен екип и повишаване на доброволческите инициативи на компанията, сред които високо оценената кампания за популяризиране на бягането #4040caratrun и организацията на доброволческата инициатива за обучение на възрастни хора да боравят с новите технологии.
В надпреварата за тазгодишните "Future Proof Awards" се включиха над 140 кандидатури, а Dentsu Aegis Network България се състезава с представители на над 30 държави.
Пълният лист с победители можете да видите тук.