VIVACOM избра нова криейтив агенция и това е Havas. Агенцията ще отговаря и за медия планирането на компанията. Изборът на телекома е резултат от проведен през лятото на тази година търг. Стратегическата цел на новото партньорство е адекватно позициониране на бранда VIVACOM в съответствие с ценностите на компанията, нейните реални позиции на пазара, както и с бъдещите й стратегически приоритети за развитие.
Според маркетингово изследване за настоящото възприятие на марката VIVACOM, хората възприемат и оценяват VIVACOM като „честния телекомуникационен оператор".
Честността е основна корпоративна ценност на телекома и задължително условие за изграждане на стабилна връзка с клиента. Компанията оценява високо признанието на своите потребители и ще продължи да работи за поддържане на тяхното доверие.
Наред със запазването на имиджа си на честен оператор, VIVACOM продължава да следва стратегическите си цели да предлага богато разнообразие от продукти и услуги. Като телеком с традиции в предоставянето на широка гама решения за нуждите на всеки член на едно домакинство, компанията стартира нова комуникационна стратегия, в центъра на която поставя семейството.
Концепцията, предложена от Havas, отговаря на заложените цели на компанията, носи емоционален заряд и решава една от най-предизвикателните задачи - достигането до различните целеви групи, използвайки езика на всяка от тях.
Платформата представя съвременно семейство, в което всеки член е уникален, но всички заедно имат силна връзка, което определя и новия слоган на маркетинг комуникацията на VIVACOM - "Различни заедно".
С обединяването на креативния и медийния екип от една агенция, се гарантира по-ефективен работен процес и разгръщане на творческия и стратегически потенциал на тандема клиент - агенция. В синхрон с новата агенция, телекомът планира още по-интересни и полезни за потребителите си комуникационни активности.
„Щастливи сме, че VIVACOM избра Havas за нейна творческа и медийна агенция. Пълното обслужване се вписва в глобалната стратегия на Havas Group за предоставяне на 360 градуса на обслужване на всички клиенти и пълен набор от комуникационни услуги на едно място.
Вярваме в ползотворното сътрудничество, което ще промени телеком пазара", коментира Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България.