Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Бранд България" - да пресъздадеш родината, за да я обикнат и други

"Бранд България" - да пресъздадеш родината, за да я обикнат и други Снимка: Havas Media
"Бранд България" - да пресъздадеш родината, за да я обикнат и други Снимка: Havas Media
"Бранд България" - да пресъздадеш родината, за да я обикнат и други Снимка: Havas Media
"Бранд България" - да пресъздадеш родината, за да я обикнат и други Снимка: Havas Media

Комуникационната група Havas, която през есента на 2019 г. беше избрана от Министерство на туризма, за да създаде единен криейтив макет (базова творческа концепция) и рекламни продукти за интегрираната рекламна-комуникационна платформа на Бранд България, сега представя резултата от работата си.

От агенцията заявяват удоволствието си от работата по проекта, коментирайки че за тях е било отговорност и чест да предстаят "държавата ни и нейната необятна красота, както пред всички българи, така и пред света".

В екипа по проекта се включват близо 100 души, специалисти в създаването на творчески решения и продукти, стратегии и рекламни кампании, както и продуцентски и снимачен екип и актьори.

"Екипът пропътува стотици километри, за да открие любими, забравени или непознати дестинации в страната. А целта беше една - да напомни за нейната красота на тези, които може би са я забравили и да я представим на тези, които тепърва ще я открият сами за себе си", споделят от Havas.

За седемте месеца на работа, те споделят постигнатото в това "да се покаже любимата страна, такава каквато я познаваме".

Основен момент в случая е създаването на единен криейтив макет. В него са включени креативна идея за бранд България; разработени хедлайни и творчески послания; визуална идентичност; графика, дизайн и композиция; единна линия за доразвиване и приложение на творческата концепция в различните канали.

Допълнително с това е изготвен и Наръчник на бранд България на български и английски език, в който се съдържат лого и правила за употреба; типография - графични символи и шрифтове, правила за употреба; цветови палитри; фотографии, видеоматериали, звук - правила за създаване и адаптация; правила за използването и адаптирането на криейтив визии, послания, видеоматериали за различни комуникационни канали; правила за създаването на презентации, видеопрезентации и други комуникационни инструменти; базова творческа концепция (Единен криейтив макет, креативна идея за бранд България, разработени хедлайни и творчески послания, визуална идентичност, графика, дизайн и композиция, единна линия за доразвиване и приложение на творческата концепция в различните рекламни продукти).

Извън това през времето на работа по проекта са създадени:

- Телевизионни клипове на български и английски език с три времеви версии - 15, 30 и 60 сек. по девет теми или общо 54 телевизионни клипа;

- Радио спотове на български и английски език в 30 сек. версия по девет теми или общо 18 радио спота;

- Ключови визии на български и английски език, общо 92 визии;

- Уеб банери на български и английски език, общо 654 броя;

- BTL продукти на български и английски език, общо 126 броя;

- Виртуален сървър, който да приюти всички създадени продукти и техните сурови материали, който да се използва в бъдещите интегрирани комуникационни и рекламни кампании на Министерство на туризма на Република България.

Повече за проекта може да видите на сайта на Havas Media.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените