Агенцията за дигитален маркетинг iProspect вече ще предлага услуги и на българския пазар, обявиха от Dentsu Aegis Network. Услугите й ще се предлагат от медиа агенциите Carat и Vizeum, част от групата.
Услугите на iProspect са с основен фокус върху дигиталното представяне – оптимизация, търсене, планиране, управление на съдържание и социални медии. Агенцията има опит в изграждането на стратегически кампании, като разполага с над 2 000 специалисти в 63 офиса, разположени на 6 континента.
iProspect е част от Dentsu Aegis Network - глобална дигитална агенция, базирана в Лондон, която вече е позната на българския пазар. iProspect за втора поредна година е обявена за най-добра агенция в класацията на iMedia за успехите си в областта на дигиталния маркетинг, както и за „Най-доброто място за работа“ за трети пореден път в класацията на списание AdAge.
Хартмут Ристер, Главен Изпълнителен Директор на Dentsu Aegis Network, Турция, Румъния и България каза: “Предвид очакванията ни за продължаване на растежа и появата на нови възможности на този пазар, се радвам да обявим старта на iProspect в България. Неговата поява ще ни позволи да доставяме най-ефективните маркетинг услуги. Вярваме, че с обединението на ресурсите на Dentsu Aegis Network България и iProspect, като дигитална компания №1 в глобален мащаб ще създадем перфектна среда за надграждане на разнообразието от възможности да предоставяме повече стойност на нашите клиенти.“
Мария Грашнова, Главен Изпълнителен Директор на Dentsu Aegis Network за България добави: “Щастливи сме да приветстваме услугите на iProspect в българския отбор. Мисията на нашите агенции – Carat и Vizeum е да предоставят на клиентите си обслужване, технологии и решения, които генерират истинска бизнес стойност. Ние сме уверени, че iProspect ще стане катализатор за по-нататъчно разширяване на предлаганите дигитални мултимедийни възможности.“