Десет популярни коледни парчета се състезават за приза "най-дразнещата, най-досадната, най-втръсналата празнична песен" на специално създадения за това сайт nohohoho.org.
Така има шанс обявената за най-досадна песен евентуално да бъде свалена от българския ефир по време на предстоящите празници - това е целта на кампанията на рекламна агенция DDB Sofia.
До 5 декември всеки може да кликне на коледната песен, която не иска да чува по време на празниците отново и отново. "Тази една, избрана от всички песен (или по-скоро липсата й), ще е нашата обща мисия и всъщност - най-добрият коледен подарък за всички", се посочва в съобщението на сайта.
"Представи си само една Коледа без тази песен, която вместо да носи празничен дух прави точно обратното - отнема всичко красиво от света, замества го с излишно приповдигнати звуци и ти ги набива директно в ушите", добавят още инициаторите.
След като бъде определен "победителят" - песента, събрала най-много антигласове, от DDB Sofia обещават да направят всичко по свръхестествените си сили тя да изчезне от ефира и така да подарят най-хубавия коледен подарък за всички.
За момента сред събралите най-много отрицателни гласове са песента на Васил Найденов и Богдана Карадочева "Нова година", All I Want for Christmas на Марая Кери и Last Christmas на WHAM.
Гласуването на сайта е само първата стъпка от кампанията "Няма такова парче", уточнява екипът на агенцията. Тя ще бъде продължена с изготвянето на клип, в който ще се включат познати и обичани лица от ефира, музикалната и театралната сцена, които подкрепят идеята.
Тази година DDB Sofia спечели приза за творческа агенция на годината на Асоциацията на рекламните агенции в България.