Техниката е много, но времето е ограничено. Ако не намерят самолета в следващите дни, задачата им след това ще е много по-трудна.
Това е героят на деня - австралийският Ocean shield. Днес той засече два продължителни сигнала, които много приличат на сигнал от черна кутия.
"Прикачен пинг локатор" (Towed Pinger Locator) - с такова устройство е оборудван австралийският кораб. То се пуска под водата зад кораба и използва хидрофон, за да засече сигналите от черната кутия.
Ето и схема как работи пинг-локаторът
Очаква се малката подводница да бъде спусната от австралийския кораб, за да направи карта на морското дъно в търсене на останките
Ето и схема как работи подводницата
Снимка на китайския Haixun 01, който в петък и неделя засече първите два пинг-а от черната кутия. Той се използва от ноември 2006 година и е един от най-модерните кораби в китайския флот. Към него в търсенето са се присъединили и корабите Jinggangshan и Kunlunshan.
Британският HMS Echo. В неделя той се запъти към мястото, където бяха засечени пингове от черна кутия от китайския Haixun 01.
Два самолета Илюшин Ил-76с на китайската военна авиация търсят останки от въздуха
Два C-130 Hercules участват в търсенето от страна на Малайзия
Самолети P-3 Orion са изпратени от Австралия, Нова Зеландия, Южна Корея и Япония
Самолетът на американските военноморски сили Boeing P-8 poseidon традиционно се използва срещу подводници
В издирвателните дейности се включи и британската подводница HMS Tireless
Батериите на черната кутия издържат около месец. Самолетът изчезна от радарите на 8-ми март и времето на сигнала от черната му кутия е ограничено.
Ледоразбивачът, използван за изследователска дейност Xue Long (Снежен дракон)
Ако бъдат локализирани останки, австралийският петролен танкер HMAS Success е готов да участва с крановете си