Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Каква Формула 1? В СССР си имаха Москвич, а децата мечтаеха да са космонавти

Големите автомобилни концерни също не проявяват достатъчън интерес към разработването на първокласни технологии. Вместо това се организират ралита със заводски коли на местно ниво.
Големите автомобилни концерни също не проявяват достатъчън интерес към разработването на първокласни технологии. Вместо това се организират ралита със заводски коли на местно ниво.

ГД1 си остана най-добрият, усъвършенстван и мощен състезателен двигател, разработен в СССР и с него страната най-много се доближава до участие във Формула 1 с машина собствено производство.
ГД1 си остана най-добрият, усъвършенстван и мощен състезателен двигател, разработен в СССР и с него страната най-много се доближава до участие във Формула 1 с машина собствено производство.

Колите с открити колела се оказват голямо предизвикателство за СССР.

От една страна е суперсила с богати инженерни традиции и развита авиация, а от другата са специалисти с нулев опит в производството и експлоатацията на наистина мощни автомобилни двигатели.
Колите с открити колела се оказват голямо предизвикателство за СССР. От една страна е суперсила с богати инженерни традиции и развита авиация, а от другата са специалисти с нулев опит в производството и експлоатацията на наистина мощни автомобилни двигатели.

Формула 1 остава недокосната мечта, а в СССР се задоволяват с ралита на местно ниво.
Формула 1 остава недокосната мечта, а в СССР се задоволяват с ралита на местно ниво.

Болидът от 1968 г.
Болидът от 1968 г.