Eurosport призовава феновете на спорта по света да „Запалят страстта си”, разкривайки своята впечатляваща нова бранд идентичност, която ще даде началото на следващата вълнуваща глава от историята на спортния канал, собственост на Discovery.
Новата идентичност на канала ще се отрази и на името му – Eurosport ще се трансформира в Eurosport 1, за да се наблегне на отличителната разлика между двата канала.
Новата идентичност на канала, която ще бъде представена в ефир на 13 ноември 2015 г., петък, ще бъде подкрепена от посланието „Запали страстта си” и съпътстващата кампания в социалните медии #споделимояталудост. Така, Eurosport ще насърчи феновете да споделят своите истории, свързани с невероятните неща, които са готови да направят, за да покажат любовта си към своите любими атлети, отбори или спорт.
Разпознаваема, отличителна или докосваща, новата идентичност ще пренесе Eurosport в 21-ви век, признавайки гордото наследство от иновации и експертиза, които са част от ДНК-то на канала в продължение на 25 години.
Сега, под пълния контрол на Discovery, Eurosport се радва и на година на генерала и емблематична промяна - придобиването на правата за излъчване на олимпийските игри в Европа. Тази крачка е част от по-глобалния и дългосрочен ангажимент на канала да предоставя запомнящи се преживявания пред екрана и да ангажира фенове от всички възрасти със спортовете, които обичат навсякъде, по всяко време, и на всички устройства.
Питър Хътън, главен изпълнителен директор на Eurosport коментира: „Eurosport твърдо се позиционира като добре известно име що се отнася до живото предаване на спорт, а като част от семейството на Discovery, нашият растеж вече е подсилен и каналът има още по-големи възможности да се свърже с феновете.“.
„Днешното представяне на новата ни бранд идентичност е още един голям скок напред, за да направим Eurosport предпочитан канал за феновете на спорта, където и да се намират по света. Новият слоган „Запали страстта си”, който е изцяло фокусиран върху зрителите, говори сам по себе си и за изминалата година на трансформации за Eurosport.“, добави Хътън.
„Осигурили сме ексклузивни права за спортните фенове във всеки един от пазарите ни. Това ни позволява да споделяме съдържание на живо, което не бива да бъде пропускано - четирите тенис турнира от Големия шлем, всички големи футболни първенства на Европа, най-големите състезания по мотоциклетизъм, всички големи надпревари по колоездене и, разбира се, ще бъдем европейският дом на Олимпийските игри от 2018 до 2024 г.“, каза още главният изпълнителен директор на Eurosport.
„Обновихме и засилихме и продукцията, за да можем да разказваме великите спортни истории по още по-иновативен начин, водещ до рекордни рейтинг нива на много от основните турнири през 2015 г. Днес сме развълнувани да обединим всичко това в нова идентичност и език, който да подхранва страстта на феновете към спорта.”, сподели Хътън.
Антонио Руиз, VP маркетинг и франчайз мениджър на Eurosport, добавя: „Ребрандирането на Eurosport идва след детайлно проучване на пазара на всички нива, което ни позволи да разберем представата на аудиторията за марката, както и да определим ценностите на компанията в бъдеще. Сега Eurosport има своя отличителна индивидуалност и разтърсваща визия, с които да мотивира и ангажира феновете си повече от всякога. Спортистите и феновете изживяват страстта си към спорта по невероятни начини. Сега, Eurosport подхранва тази силна страст и чества тяхната преданост, амбиция, отдаденост, саможертва, лудост и щастие.”